• ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
  • کد خبر: 7379
  • readingTime: ۲ دقیقه
عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تک تک سلول‌های بدن بازیکنانم به دنبال موفقیت بود.

به گزارش ایراسین، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی مقابل فولادمبارکه سپاهان در مورد شرایط تیمش پیش از آمدنش و پس از آن گفت: صادقانه باید بگویم تعطیلاتی که بابت شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی مسابقات شد به مجموعه تیم ما کمک شایانی کرد. تمام فعالیت‌های ورزشی و تمرینی از اواخر اسفندماه تعطیل شد و از ابتدای خردادماه مجوز آغاز تمرینات صادر گردید ما تا یک ماه و هشت روز بعد که اولین بازی رسمی‌مان در لیگ برتر برگزار شود هشت بازی تدارکاتی برگزار کردیم درواقع پشت تک تک این بازی‌های تدارکاتی یک فلسفه وجود داشت ما نیاز به ایجاد تغییرات استراتژیک تیمی و یک تحول روحی در تیم داشتیم.

وی ادامه داد: با شروع مسابقات در اولین بازی برابر پرسپولیس بازنده شدیم که نیازی به شرح واقعه و توجیه وجود ندارد ولی پس از آن تیم پیکان در هیچ مسابقه‌ای شکست نخورد، چند روز بعد از همین بازی ذوب آهن را با چهار گل در اصفهان شکست دادیم، برابر گل گهر به پیروزی رسیدیم، مقابل سایپا و پارس جنوبی در حالی به تساوی رضایت دادیم که الحق شایسته پیروزی بودیم، برابر تیم مدعی تراکتور در تبریز به تساوی رسیدیم ولی همان جا هم پیکان سیمای یک تیم برتر و برنده را داشت، سپس مقابل تیم خوب صنعت نفت به پیروزی رسیدیم با استقلال در ورزشگاه آزادی به تساوی رضایت دادیم و در ایستگاه آخر و در مسابقه‌ای بسیار حساس برابر تیمی نظیر سپاهان به تساوی رسیدیم.

عبدالله ویسی با بیان اینکه بعد از بازی با سپاهان در رختکن به بازیکنان گفتم قدردان حسین آقای فرکی هستم، بیان داشت: آقای فرکی از نظر فنی و اخلاقی تیم خوبی را بسته بود ولی به دلایلی که در فوتبال بارها تکرار شده نتوانستند به آنچه مد نظرشان بود برسند و ما سعی کردیم کار نیمه‌تمام پیکان را تمام کنیم، خوشحالم لیگ نوزدهم برای من و مجموعه باشگاه پیکان پایان شیرینی داشت آرزو می‌کنم برای فصل آینده چه بنده در خدمت تیم پیکان باشم و چه نباشم این تیم مدعی کسب سهمیه آسیایی باشد چون از زیر ساخت‌های خوبی برخوردار است .

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص قراردادش با پیکان گفت: قرارداد من و باشگاه پیکان به اتمام رسیده ولی هنوز خودم را عضوی از خانواده این باشگاه بزرگ و مجموعه ایران‌خودرو می‌دانم جا دارد صمیمانه از تمامی مدیران گروه صنعتی ایران‌خودرو از هیئت مدیره باشگاه پیکان و آقای گرشاسبی و از تمامی مسئولان باشگاه که در هفته‌های گذشته با یک حس خوب و انرژی‌بخش در کنار بنده همکارانم و بازیکنانم بودند تشکر کنم. مسلماً اولویت من باشگاه پیکان است ولی در فوتبال حرفه‌ای نمی‌تواند احساسی تصمیم‌گیری و رفتار کرد.

عبدالله ویسی در پایان افزود: از همه عزیزانی که نسبت به بنده و مجموعه باشگاه پیکان لطف داشته‌اند سپاسگزارم، دوست دارم از تک تک بازیکنان تیم پیکان تشکر کنم و آنها خسته نباشید بگویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =