• ۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
  • کد خبر: 7375
  • readingTime: ۳ دقیقه
قاسم زاغی‌نژاد

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان باید اتاق فکر با آدم‌های توانمند داشته باشد تا تصمیمات درستی پیرامون فوتبال و دیگر رشته ها اخذ نمایند.

به گزارش ایراسین، پس از اینکه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر ایران مقابل پیکان تهران تن به تساوی یک بر یک داد و از رسیدن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باز ماند و با توجه به سرمایه گذاری مطلوب این تیم نتوانست جواب انتظارات را بدهد، قاسم زاغی‌نژاد مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این ناکامی گفت: یک سال وحشتناک و کابوس‌وار را پشت سر گذاشتیم که واقعا بدترین سال فوتبالی فولاد مبارکه سپاهان بود، در نهایت شایستگی متاسفانه امتیازات بسیار حساسی را از دست دادیم. نباید کار به اینجا کشیده می‌شد.

وی با بیان اینکه درکی که بازیکنان باید از جایی که در آن بازی می‌کنند داشته باشند، اتفاق نیفتاد، گفت: بازیکنی که به تیم بزرگ سپاهان می‌آید باید درک کند، اگر آن بزرگی‌ها را نداشته باشد کار به بن بست می‌خورد و متاسفانه امسال این مشکل به وجود آمد. در خیلی از بازی‌ها کیفیت لازم را داشتیم، اما در نتیجه‌گیری خیلی بد عمل کردیم. شایستگی این را داشتیم که در رتبه اول یا دوم باشیم، اما فرصت سوزی شد.

قاسم زاغی‌نژاد با اشاره به مصدومیت بازیکنانی مانند گولسیانی و پورقاز عنوان کرد: تعدادی از بازیکنان کلیدی را از دست دادیم. روی دو مدافع وسط تیم خیلی حساب کرده بودیم، اما آن‌ها مصدوم شدند و مشکلات ما از همین جا شروع شد. حریفان از حداقل فرصت‌هایی که روی دروازه ما به دست می‌آوردند به گل می‌رسیدند و ما هم از فرصت‌های زیادی که در هر بازی به دست می‌آوردیم استفاده نکردیم و کارمان به روز آخر کشیده شد.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: در همین بازی با پیکان دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادیم و نتوانستیم به حداقل اتفاقی که می‌شد برای سپاهان رقم بخورد یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برسیم. با نتیجه‌ای که دیشب رقم خورد، امکان دارد تغییراتی در مدیریت باشگاه به وجود بیاید و مدیران تصمیمات جدیدی بگیرند. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و مسئولان باشگاه باید در مورد آینده سپاهان تصمیم بگیرند.

وی پیرامون ناراحتی هواداران سپاهان عنوان کرد: امسال هوادار ما واقعا اذیت شد. مسئولان باید فکر اساسی کنند و در انتخاب‌های بعدیشان اشتباه نکنند که مشکلات بیشتر شود. دیشب یک شهر واقعا عزادار بود و آن‌ها باید با تصمیم‌های درست برای آینده سپاهان فکری اساسی کنند.

قاسم زاغی‌نژاد با اشاره جایگاه سپاهان تصریح کرد: سپاهان طی ادوار گذشته در فوتبال ایران و آسیا بزرگی کرده است. متاسفانه این تفکر، دیدگاه و درک وجود نداشت. متاسفانه بعضی از بازیکنان آمادگی ذهنی و روانی لازم را برای بازی در تیم بزرگ سپاهان نداشتند. ضمن اینکه ما امسال از داوری هم خیلی آسیب دیدیم. اما بیشتر از اشتباهات داوری، اشتباهات خودمان در زدن ضربه‌های نهایی و عدم استفاده از موقعیت‌ها موثر بود.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد اینکه با قانون جدید سازمان لیگ مبنی بر منع جذب مربی خارجی، نام محرم نویدکیا برای سرمربیگری سپاهان پررنگ‌تر شده، گفت: او بازیکن بزگی بوده، در مدیریت تیم توانمندی زیادی دارد و و از نظر شخصیتی هم بسیار قابل احترام است. نویدکیا می‌تواند یک گزینه خوب برای سپاهان باشد. سپاهان باید اتاق فکری با آدم‌های توانمند داشته باشد و تصمیمات درست بگیرند. انتخاب آینده بسیار مهم است و انتخاب احساسی نمی‌تواند به تیم کمک کند.

وی در پایان در مورد حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: زمان امیرقلعه‌نویی هم تیم ما با کیفیت بود، اما فرصت سوزی‌ها باعث شد اتفاقات خوبی برایمان رقم نخورد. این تیم از نظر روحی و روانی مشکل دارد و باید این مشکل زودتر حل شود در غیر این صورت این نتایج به لیگ قهرمانان آسیا هم می‌شود. یک مربی کاربلد باید فاکتورهای زیادی داشته باشد، اما دو فاکتور روانشناسی و مدیریت خیلی مهم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =