• ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۱
  • کد خبر: 7365
  • readingTime: ۱ دقیقه
لوکا بوناچیچ

لوکا بوناچیچ و مجید جلالی سرمربیان تیمهای ذوب آهن و گل گهر سیرجان پیرامون بازی فردای این دو تیم توضیحاتی را ارائه دادند.

به گزارش ایراسین، لوکا بوناچیچ سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر گفت: چهار بازی گل‌گهر را آنالیز کرده ام، مقداری عجیب و غریب به نظر می‌آید که در پنج بازی آخرشان چهار پیروزی داشته‌اند اما در هر صورت آماده هستیم، تیم شان نقاط قوتی دارد البته ضعف‌هایی نیز دارند که می‌خواهیم از آن‌ها بهره ببریم.

وی ادامه داد: به آخرین بازی و ایستگاه رسیدیم و این بازی تعیین‌کننده جایگاه نهایی ما در این فصل خواهد بود، بازی اخیر را توانستیم با پیروزی پشت سر گذاشتیم، تمرینات در طول هفته را خیلی خوب انجام دادیم و برای بازی فردا کاملا آماده هستیم، خیلی امیدوار و خوش‌بین هستم که بازی فردا را با پیروزی به پایان می رسانیم.

لوکا بوناچیچ در پایان با بیان اینکه برای بازی مقابل با گل گهر محروم و مصدوم نداریم، اظهار داشت: 18 بازیکن را در سه بازی اخیر در اختیار داریم و سالم هستند، فقط امیدوار هستم که یک بازی بسیار خوب لیگ برتری را شاهد باشیم و تیم بهتر برنده شود.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نیز پیرامون این دیدار گفت: بازی فردا با ذوب‌آهن برای باشگاه گل‌گهر بسیار حیاتی است و البته این دیدار برای ذوب‌آهن نیز مهم است، امیدوارم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و در کسب نتیجه موفق باشیم، محروم یا مصدومی برای دیدار فردا نداریم .

وی در پایان در خصوص لیگ نوزدهم بیان داشت: لیگ امسال بسیار فرسایشی، سنگین و سخت و همراه با استرس‌های بسیار فراوان بود، علاوه بر استرس مسابقات و رده‌بندی جدول، استرس بیماری کرونا نیز به آن اضافه شد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =