قاسم زاغی‌نژاد

قاسم زاغی‌نژاد گفت: بدترین فصل فوتبالی را به لحاظ عدم استفاده از شانس‌ها پشت سر گذاشته‌ایم.

به گزارش ایراسین، قاسم زاغی‌نژاد مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان در هفته پایانی اظهار داشت: بازی با پیکان یکی از بازی‌های مهم ما در این فصل است، چراکه حریف‌مان در چند هفته اخیر بازی‌های قابل توجهی را از خود نشان داده است، پیکان شایستگی‌های بیشتری در جدول داشته که به آن نرسیده است.

وی افزود: بازی سختی را پیش‌بینی می‌کنم و مجموعه تیم فولاد مبارکه سپاهان اهمیت بازی را می‌دانند، ما باید از حداقل فرصت باقیمانده برای کسب سهمیه آسیا استفاده کنیم و با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

قاسم زاغی‌نژاد در مورد اُفت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نیم فصل دوم گفت: با احترامی که برای اصحاب رسانه و جامعه فوتبال قائل هستم، با این موضوع موافق نیستم، اما درباره نتیجه موافقم که خوب عمل نکرده‌ایم، در گرفتن نتایج، بدترین فصل فوتبالی را به لحاظ عدم استفاده از شانس‌ها پشت سر گذاشته‌ایم و  شانس در فوتبال، دخالت زیادی دارد، هرچند مسائل غیرفوتبالی نیز در عدم نتیجه گیری دخیل بوده است.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان بیان داشت: امیدوارم فردا با یک بازی زیبا به کسب حداکثر امتیاز برسیم و فصل 98- 99 لیگ برتر فوتبال را با یک جایگاه بهتر پشت سر گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =