قاسم حدادی فر

قاسم حدادی فر گفت: مسئولان نباید بی‌خیال ذوب آهن باشند و همه باید کمک کنند تا دوباره به روزهای اوج برگردد.

به گزارش ایراسین، قاسم حدادی فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون عملکرد این تیم در فصل 98-99 بیان داشت: ما در این فصل چند بازیکن را از دست دادیم، ضمن این که هر سال تغییرات زیادی در تیم و نیمکت تیم ایجاد شد. این موضوع‌ها باعث شد روی تیم تأثیر منفی بگذارد، ولی واقعاً جای ذوب‌آهن در بالای جدول خالی است، ما همیشه جزء ۴ تیم برتر فوتبال کشور بودیم.

وی ادامه داد: فصل جاری یک فصل فرسایشی برای ما و تیم‌های دیگر بود که بازی‌ها خیلی طولانی شد و بیماری کرونا هم خیلی آزاردهنده بود. متأسفانه ما هم امسال نتایج خوبی نگرفتیم و اینکه در هفته‌های اخیر برای فرار از سقوط می‌جنگیدیم اصلاً خوشایند نبود. امیدوارم در فصل آینده همه چیز برای ذوب‌آهن خوب پیش برود و فصلی باشد که این نتایج جبران شود.

قاسم حدادی فر با بیان اینکه وقتی برای موفقیت در یک کار، صد بار هم شکست بخوریم باید دوباره تلاش کنیم، افزود: مسئولان هم نباید بی‌خیال باشند و همه باید به این تیم کمک کنند تا دوباره به روزهای اوج برگردد، ما حمایت یک کارخانه خوب و بزرگ را پشت سر خودمان داریم، همین‌طور کارگران زحمکتش این کارخانه و مردم اصفهان که ذوب‌آهن را دوست دارند، امسال شرمنده کارگران کارخانه و هواداران ذوب‌آهن شدیم و امیدوارم در فصل بعد آنها را با عملکردی بسیار خوب خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن پیرامون قراردادش با ذوب آهن گفت: اگر با تصمیم خودم باشد دوست دارم یک فصل دیگر در این تیم بمانم، ولی نظر سرمربی فصل بعد و مسئولان باشگاه هم مهم است، هدف من این است که در انتهای لیگ بیستم از فوتبال خداحافظی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =