سروش رفیعی

سروش رفیعی گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان همیشه برای قهرمانی جنگیده و از طرفی توقعات از این تیم بسیار بالا است.

به گزارش ایراسین، سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون پیروزی دو بر صفر مقابل شهر خودرو اظهار داشت: هر دو تیم برای پیروزی به زمین مسابقه آمده بودند که این موضوع باعث شد بازی جذابی را شاهد باشیم، خدا را شکر که برنده شدیم و به هواداران سپاهان تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: در هفته پایانی نیز با پیکان مصاف خواهیم کرد که بازی آسانی نیست ولی امیدوارم به حداکثر امتیاز دست یابیم و در نهایت رتبه‌ای را به دست بیاوریم که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم، از طرفی فکر می‌کنم نتایج جام حذفی هم در جدول لیگ برتر تاثیرگذار است.

سروش رفیعی درباره گل خود به شهرخودرو گفت: برای من موفقیت تیم مهم است و اگر بازی را نمی‌بردیم، این گل برایم ارزشی نداشت، هر بازیکنی که در خط هافبک بازی می‌کند دوست دارد گل بزند ولی شرایط در این فصل آنطور که دلم می‌خواست پیش نرفت. یک مقدار هم در بازی‌های اخیر بابت گلزنی بدشانس بودم و موقعیت‌هایم به هدر می‌رفت.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص عدم قهرمانی تیمش اظهار داشت: امسال شرایط از یک جایی برای سپاهان خوب پیش نرفت و مهترین چیزی که تیم ما را با مشکل مواجه کرد بدشانسی بود، این بدشانسی منجر به از دست دادن چند امتیاز حساس شد و فشار روانی زیادی را روی تیم ما ایجاد کرد چون سپاهان تیم بزرگی است و انتظارات از این تیم بالا است. ما خیلی سخت گل می‌زدیم و راحت هم گل می‌خوردیم، واقعا در چند بازی بدشانس بودیم و نتایج دلخواه را کسب نکردیم.

وی با اشاره به استعفای امیر قلعه نویی گفت: پس از بازی با شهر خودرو، بنده این پیروزی را به قلعه‌نویی تقدیم کردم که برای سپاهان خیلی زحمت کشید، سپاهان همیشه برای قهرمانی جنگیده و از طرفی توقعات از این تیم بسیار بالا است ولی در فوتبال همه چیز منوط به نتیجه‌گیری است.

سروش رفیعی در پایان درباره قرارداد خود با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: یک سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم و بازی در این تیم برایم افتخار است، البته دوست دارم یک بار دیگر بازی در خارج از ایران را تجربه کنم ولی تحت قرارداد باشگاه سپاهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =