• ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۷
  • کد خبر: 7202
  • readingTime: ۲ دقیقه
سپاهان

تیم استقلال تهران با شکست دو بر صفر فولاد مبارکه سپاهان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران راه یافت.

به گزارش ایراسین، در چارچوب دور یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز دوشنبه، تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از فولاد مبارکه سپاهان پذیرایی کرد  که این تیم را با شکست دو بر صفر از گردونه رقابت های جام حذفی حذف کرد و خودش به جمع چهار تیم پایانی راه یافت.

در نیمه اول این تیم استقلال بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و با تک مهاجم خود یعنی مهدی قایدی در چند صحنه مدافعان سپاهان را آزار داد و در دقایق پایانی این نیمه قایدی از شایان مصلح پنالتی گرفت که وریا غفوری ضربه پنالتی را برخلاف جهت نیازمند تبدیل به گل کرد. با آغاز نیمه دوم شاگردان قلعه نویی برای جبران رو به ارسال از جناحین آورد که این تاکتیک با بودن مدافعان سرزن استقلال خنثی شد، تیم استقلال در یک ضد حمله در دقیقه 61 به گل دوم رسید و سپاهان پس از این گل توانی برای جبران نداشت و با دو گل ورزشگاه آزادی را ترک کرد . آبی ها حالا با خیال راحت انتظار فردا را می کشند تا ساعت 15 بعدازظهر قرعه کشی انجام شود و آنها حریف خود در نیمه نهایی را از میان یکی از تیم های تراکتور، پرسپولیس یا نفت مسجد سلیمان شناسایی کنند.

ترکیب استقلال تهران: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (94 امیرحسین خدامرادی)، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ (73 میلاد زکی پور)، آرش رضاوند (88 سینا خادم پور) و مهدی قایدی (93 محمد بلبلی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح (46 محمدرضا حسینی)، محمد طیبی، مهدی ترکمان (56 سعید آقایی)، مهدی کیانی، امید نورافکن (73 علی قربانی)، سروش رفیعی(رسول نویدکیا 84)، رضا میرزایی، محمد محبی، کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: موعود بنیادی فر

کارت زرد: مسعود ریگی (28)، (73 میلاد زکی پور) از استقلال، شایان مصلح (33)، کی روش استنلی (40) از سپاهان

دقایق حساس:

دقیقه 7: برخورد مهدی قایدی و محمد طیبی در محوطه جریمه سپاهان را داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 10: ارسال قایدی از سمت راست خط دفاعی سپاهان با نوک پای علی کریمی می رفت به گل اول بازی تبدیل شود که نیازمند این توپ را مهار کرد.

دقیقه 4+45:  داور خطای شایان مصلح درون محوطه جریمه سپاهان را که با دست مهدی قایدی را هل داد، اعلام پنالتی کرد.

-دقیقه 6+45 گل استقلال: وریا غفوری ضربه پنالتی را برخلاف جهت نیازمند تبدیل به گل کرد.

دقیقه 57: ضربه ایستگاهی محمد محبی را حسینی به کرنر فرستاد.

دقیقه 59: شوت علی کریمی از پشت محوطه جریمه آرام بود و نیازمند توپ را به آغوش کشید.

-دقیقه 61 گل دوم استقلال: درگیری مهدی قایدی و مهدی زاده سبب شد تا توپی سرگردان نزدیک به محوطه جریمه سپاهان و در سمت راست خط دفاعی این تیم نصیب میلیچ شود و این بازیکن هم با یک پاس دقیق توپ را به علی کریمی رساند که خودش را به محوطه جریمه رسانده بود، با یک بغل پای دقیق برای دومین بار نیازمند را در موقعیتی تک به تک مغلوب کرد .

دقیقه 84: پاس عرضی رضاوند به محوطه شش قدم با ضربه قایدی همراه شد ولی توپ از زیر پای این بازیکن رد شد و نیازمند آن را در اختیار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =