مجید نامجومطلق

مجید نامجومطلق معتقد است تیم های فوتبال استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان شناخت خوبی نسبت به هم دارند.

به گزارش ایراسین، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری قبل از دیدار با تیم فولاد مبارکه سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: چون هفته گذشته دو تیم با هم بازی کردند، از یکدیگر شناخت دارند، فردا بازی سخت و حساسی با سپاهان داریم چراکه شاگردان قلعه نویی از نظر گرفتن سهمیه کار سختی دارند، برای جام حذفی با تمام قوا و توان وارد زمین خواهند شد.

وی با بیان اینکه تیم فولاد مبارکه سپاهان تیم خوبی است، گفت: ما هم چون هفته گذشته با این تیم بازی پرفشاری پشت سر گذاشتیم، از نظر جسمانی در دیدار با شهرخودرو روی ما تاثیر گذاشت، قطعا در این مسابقه هم همین شرایط را داریم. در این ۲-۳ روز ریکاوری کردیم تا آمده شویم اما ۲-۳ نفر از بازیکنان تثیرگذارمان را نداریم اما در عوض جوانان خوبی داریم و با هدف  پیروزی وارد زمین می‌شویم.

مجید نامجومطلق ادامه داد: بنده معتقد هستم برنده این بازی شانس زیادی برای قهرمانی دارد و امیدوارم استقلال فردا برنده از زمین خارج شود، این بازی برای ما یک فینال است و مطمئنا شانس زیادی برای قهرمانی داریم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بازگشت قلعه نویی روی گفت: یکی از ستاره‌های روی پیراهن استقلال به زمان حضور من و آقای قلعه‌نویی بر می‌گردد، خوشحالم که وی به نیمکت تیمش برگشته و می‌تواند در بازی فردا حضور داشته باشد اما ما هم استقلال هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که فردا برنده شویم.

وی افزود: دیاباته، فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری به این بازی نمی‌رسند، کادر پزشکی در تلاش است این نفرات به دیدار با پیکان که در کسب سهمیه برای ما تاثیر دارد، برسند. با تمام تلاشی که کادر پزشکی در این یکی دو روز انجام داد، این نفرات در بازی فردا غایب خواهند بود.

مجید نامجومطلق در پایان تاکید کرد: فینال اصلی جام حذفی فوتبال همین بازی فردا است، تیمی که در بازی دوشنبه برنده باشد قطعا مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =