سعید الهویی

سعید الهویی گفت: باید سعی کنیم که شکل و روند بازی‌ها را به کسب نتیجه تبدیل کنیم.

به گزارش ایراسین، سعید الهویی مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در جام حذفی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: مصاف در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و هر بازی مثل فینال است، بعد از پایان بازی و سوت داور فرصت جبران برای هیچ تیمی وجود ندارد، آقای قلعه‌نویی در طول هفته به کمک کادر فنی و تیم مدیریتی سعی کردند تیم را از لحاظ ذهنی و بدنی بازسازی کنیم.

وی با اشاره به شکست سپاهان مقابل نساجی مازندران گفت: اتفاقاتی که هفته قبل افتاد خوشایند نبود، هر چند که اعتقاد کادر فنی و مدیریتی این است که کیفیت سپاهان خیلی خوب است. حتی رقیبان ما هم بعد از بازی اذعان می‌کنند که سخت‌ترین بازی فصل‌شان برابر سپاهان بوده است. خیلی‌ها هم می‌گویند که با خوش شانسی توانستند حتی یک امتیاز از سپاهان بگیرند، باید سعی کنیم که شکل و روند بازی‌ها را به کسب نتیجه تبدیل کنیم. اتفاقاتی که در هفته قبل یعنی شکست برابر استقلال و نساجی افتاد هم مربوط به بدشانسی و هم مربوط به عوامل بیرونی بود. متاسفانه بدشانسی و اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و بابت این از هوادارن سپاهان عذرخواهی می‌کنیم.

سعید الهویی پیرامون دیدار دو تیم در کمتر از 10 روز بیان داشت: تجربه بازی کردن دو تیم به فاصله کمتر از ۱۰ روز هم نکات منفی و هم مثبت دارد، ما سعی می‌کنیم از نکات مثبت بازی قبل استفاده و ضعف‌ها را کمتر کنیم و با استفاده از آنالیز بازی قبل شرایط تیم‌مان را بهبود ببخشیم، البته شکل بازی کردن تیم‌ها در لیگ و جام حذفی متفاوت است. باید با تفکر جام حذفی وارد زمین شویم و بتوانیم نتیجه را آن طوری که باب میل خودمان و هواداران‌مان است کسب کنیم.

 مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص انتخاب بنیادی‌فر به عنوان داور بازی فردا گفت: دوست نداریم درباره داروی اظهار نظر کنیم ولی یک خواهش نه فقط از آقای بنیادی‌فر بلکه از همه داوران داریم. آن هم رعایت کردن عدالت است. ما اصلا تقاضا نداریم که به چشم دیگری به ما نگاه شود. اصلا درخواست دریافت هدیه از داوری نداریم. اصلا نمی‌خواهیم که خطای مهاجم ما روی مدافع حریف، برای ما پنالتی گرفته شود یا داوران گل آفساید ما را قبول کنند. ما فقط می‌گوییم عدالت رعایت شود تا بر اساس عدالت، آن تیمی که در جریان بازی شایسته است به آن چیزی که باید دست پیدا کند.

وی در پایان درباره بازگشت دوباره امیر  قلعه‌نویی روی نیمکت افزود: مطمئنا حضور وی روی نیمکت در بازی فردا به تیم انرژی می‌دهد و من می‌دانم بازیکنان در بازی فردا با تمام انرژی برای سپاهان، هواداران و آقای قلعه‌نویی تلاش می‌کنند تا نمایش خوبی داشته باشند و نتیجه خوبی کسب کنند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =