ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با شکست پرسپولیس تهران به نوعی جشن قهرمانی قرمزپوشان پایتخت را برهم زد.

به گزارش ایراسین، در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه 17 مردادماه تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران از ذوب‌آهن اصفهان پذیرایی کرد، قرمزپوشان تهرانی آمده بودند که جشن قهرمانی را با پیروزی مقابل شاگردان لوکا بوناچیچ تکمیل کنند و از طرفی سه امتیاز این بازی برای نماینده اصفهان از نان شب هم واجب بود چراکه این تیم در رده های پایین جدول خطر سقوط را زیاد حس کرده است. در این بازی شاگردان لوکا بوناچیچ با یک گل از سد ذوب آهن گذشت. نیمه نخست هر دو تیم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند که در یک صحنه روی ضربه کرنر ذوب آهن توسط وحید محمدزاده به گل رسید و با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. با شروع نیمه دوم پرسپولیس برای جبران توپ و میدان را در اختیار داشت هر چند ضد حملات ذوبی ها بسیار خطرناک بود. در پایان این ذوب آهن بود که سه امتیاز مهم را به دست آورد و به نوعی جشن قهرمانی پرسپولیس را برهم زدند.

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن: بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری (72- کریستین اوساگوانا)، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا (59- سعید حسین‌پور)، سیامک نعمتی (59- مهدی ترابی)، بشار رسن (43- امید عالیشاه)، علی علیپور و مهدی عبدی (72- سید جلال حسینی)     سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب ذوب آهن مقابل پرسپولیس: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی (80- محمد مشایخ)، قاسم حدادی فر (2+90- علیرضا چراغعلی)، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکوویچ (68- دارکو بیدوف)، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور (67- رضا رحیمی)      سرمربی: لوکا بوناچیچ

داور: کوپال ناظمی

کارت زرد: بشار رسن (17) و شجاع خلیل زاده (64) از پرسپولیس، فرشاد محمدی‌مهر(35) و ایوان مارکوویچ (56) از ذوب‌آهن

دقایق حساس:

*دقیقه 25 گل ذوب آهن توسط وحید محمدزاده: ارسال کرنر توسط قاسم حدادی‌فر را وحید محمدزاده مدافع پیشتاخته با ضربه سر چکشی ذوب‌آهن تبدیل به گل کرد.

دقیقه 29: ارسال مهدی عبدی از سمت راست با ضربه سر علیپور همراه شد که در دستان بهزادی جای گرفت.

دقیقه 4+45: پاس عرضی امید عالیشاه در موقعیت خوبی به علی علیپور رسید که شوت او را مسعود ابراهیم‌زاده دفع کرد.

دقیقه 46: ارسال کرنر عالیشاه با ضربه سر عبدی همراه شد که با فاصله کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه 54: شوت محکم قاسم حدادی‌فر با برخورد به عالیشاه به کرنر تبدیل شد.

دقیقه 74: ارسال پای چپ امیری با ضربه سر اوساگوآنا همراه شد که توپ این بازیکن را بهزادی از زیر طاق دروازه ذوب‌آهن بیرون کشید و راهی کرنر کرد.

دقیقه 82: ضربه ایستگاهی عالیشاه را بهزادی در دو مرحله مهار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =