• ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
  • کد خبر: 7155
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمود فکری

محمود فکری سرمربی تیم نساجی مازندران معتقد است تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مقابل تیمش بازی خوبی را ارائه کرده است.

به گزارش ایراسین، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در کنفرانس پس از بازی با تیم فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: دیدار با تیم فولاد مبارکه سپاهان یکی از سنگین‌ترین مصاف های ما در لیگ برتر بود. بازیکنانم با تمام وجود جنگیدند، ولی با توجه به فشردگی دیدارها و تعداد کم نفرات، خستگی در ساق پاهای بازیکنان‌مان مشخص بود.

وی با بیان اینکه تیم فولاد مبارکه سپاهان بازی خوبی را ارائه کرد، افزود: در نیمه دوم چندین بار تیر دروازه به کمک ما آمد و از تیر دروازه ممنونیم، اما در مجموع بازی سنگینی برای ما بود، همین که بازیکنان با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند، برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد.

محمود فکری پیرامون اعتراض به داوری گفت: قصد داشتیم دو تعویض به صورت همزمان انجام دهیم که کادر داوری متوجه این موضوع نشد و فشار بازی نیز مزید بر علت شد، این اتفاق در نتیجه بازی تأثیر نداشت، در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم و فکر نمی‌کنم سپاهان نیز روی داوری این دیدار معترض باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره آسیب‌دیدگی رضا دهقانی بازیکن اصفهانی این تیم بیان داشت: این بازیکن کرونا ندارد و از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است، دهقانی آسیب دیده است و این بازیکن را تا آخر فصل در اختیار نداریم.

وی با اشاره به روز خبرنگار بیان داشت: روز ۱۷ مرداد را به قشر مظلوم و بی‌ادعای رسانه تبریک می‌گویم، نبود رسانه‌ها انعکاس اطلاعات را با مشکل مواجه می‌کند، با وجود تیم رسانه‌ای فوتبال زیباتر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =