• ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
  • کد خبر: 7154
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: برخورد پنج توپ به دیرک دروازه و بالای ۱۰ کرنر در دیدار با نساجی، فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در کنفرانس پس از شکست یک بر صفر مقابل نساجی مازندران گفت: به محمود فکری و مجموعه نساجی تبریک عرض می کنم، روز عجیبی در فوتبال  اتفاق افتاد، با برخورد پنج توپ به دیرک دروازه و بالای ۱۰ کرنر در این دیدار فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد.

 وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی روز دوشنبه با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشیم، بازیکنان سپاهان بسیار زحمت کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم، این که در یک نیمه پنج توپ به تیر دروازه برخورد کند، غیرعادی است.

امیر قلعه نویی پیرامون وضعیت جسمانی خود گفت: از کادر درمانی بیمارستان چمران اصفهان تشکر می‌کنم، در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در واکنش به شایعات مربوط به اخراج سعید آقایی از این تیم بیان داشت: این بازیکن به صورت اختصاصی زیر نظر کادر فنی سپاهان در حال تمرین است و آقایی اخراج نشده است.

وی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: این دیدار بالای ۲۰ دقیقه وقت اضافی داشت، اما ۷ دقیقه اعلام شد، وقفه‌های بازی لذت فوتبال را می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =