نساجی

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان با یک گل مغلوب نساجی مازندران شد.

به گزارش ایراسین، ورزشگاه نقش جهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران  ساعت 20:30 میزبان دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و نساجی مازندران بود که این بازی با نتیجه پایان یافت.

با شروع دیدار بازی متعادلی را از هر دو تیم شاهد بودیم که در دقیقه 7 بازی ضربه سنگین و از راه دور سید محمد میری یخ بازی را آب کرد و دروازه فولاد مبارکه سپاهان را باز کرد، پس از این گل شاگردان قلعه نویی توپ و میدان را در اختیار گرفتند، اما فرصت آنچنانی روی دروازه شاگردان فکری ایجاد نشد که بازی با تک گل میری به نیمه دوم کشیده شود، در نیمه دوم شاگردان قلعه نویی همچون نیمه اول به روی دروازه حریف حمله ور شدند که با درخشش حقیقی همراه شد، هر چند سپاهان در چند مرحله دیرک دروازه نساجی را به لرزه درآورد، در سویی دیگر ضد حملات نساجی هم تا حدودی خطرناک بود. در پایان این تیم میزبان بود که سه امتیاز مهم را به نساجی داد و شاید این شکست سپاهان را از آسیا دور کند.

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، مهدی ترکمان، محمدرضا مهدی زاده، محمد طیبی، مرتضی منصوری، محمد کریمی، سروش رفیعی، ولادیمیر کومان (38- علی قربانی)، محمد محبی، محمدرضا حسینی (38- رضا میرزایی) و استنلی کی روش    سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب نساجی : علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی (52- محمد حسین باباگلی)، رحمان جعفری (72- حسین کیانی‌مقدم)، علی اصغر عاشوری، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران (87- معین قربانی)، محمدعرفان معصومی، روح‌الله باقری     سرمربی: محمود فکری

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

کارت زرد: مهدی کیانی(4+90) کی‌روش استنلی(7+90) از سپاهان و محمدعرفان معصومی(8+90) از نساجی

دقایق حساس بازی:

*دقیقه 7 گل نساجی: شوت سنگین سیدمحمد میری و از راه دور تبدیل به گل  نساجی شد.

دقیقه 15: ارسال مرتضی منصوری از سمت چپ با ضربه سر استنلی همراه شد که با اختلاف کمی از بالای دورازه نساجی به اوت رفت.

دقیقه 25: ارسال کریمی از روی نقطه کرنر و ضربه سر مهدی‌زاده از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 36: ضربه ایستگاهی ماهینی راهی به دروازه سپاهان نداشت و به بیرون رفت.

دقیقه 53: نفوذ تند و تیز سروش رفیعی پس از یک دو با محمد محبی به محوطه جریمه نساجی و شوت پای چپ او به تیرک عمودی دروازه این تیم اصابت کرد و در ادامه بیژن توپ را به کرنر زد. 

دقیقه 54:ارسال خطرناک رفیعی از کرنر را مهدی‌زاده با ضربه سر به بیرون فرستاد.

دقیقه 63: نفوذ روح‌الله باقری به محوطه جریمه سپاهان و ضربه خطرناک این بازیکن به کنار دروازه نیازمند برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 69: ضربه بیرون پای رضا میرزایی با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه نساجی به اوت رفت.

دقیقه 76: ضربه فنی رضا میرزایی به دیرک عمودی دروازه نساجی برخورد کرد، در ادامه نیز ضربه سر استنلی را دروازه‌بان نساجی دفع کرد و در ادامه همین حمله بار دیگر ضربه میرزایی به تیرک افقی دروازه نساجی برخورد کرد تا بدشانسی های سپاهان ادامه داشته باشد.

دقیقه 83: سانتر سروش رفیعی در محوطه جریمه نساجی به استنلی رسید که ضربه سر این بازیکن بار دیگر به دیرک افقی دروازه نساجی برخورد کرد.

دقیقه 90+2: توپ ارسالی بازیکن سپاهان بعد از برخورد به زمین در حال ورود به دروازه نساجی بود که علیرضا حقیقی با یک واکنش دیدنی توپ را راهی کرنر کرد..

دقیقه 90+4: ضربه برگردان کی‌روش استنلی در محوطه جریمه نساجی با اختلاف کمی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =