محسن معظمی

محسن معظمی هافبک تیم فوتبال امید سپاهان معتقد است آرزوی بسیاری از بازیکنان خصوصا فوتبالیست‌های اصفهانی بازی در تیم فولاد مبارکه سپاهان است.

به گزارش ایراسین، محسن معظمی هافبک ملی پوش تیم امید فولاد مبارکه سپاهان پیرامون انتخاب رشته فوتبال به خبرنگار ما گفت: از کودکی به فوتبال علاقه‌مند بودم، اما به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را از تیم فوتبال آبفای اصفهان آغاز کردم و پس از یک سال به باشگاه فولاد مبارکه سپاهان رفتم و طی ۹ سال در همه رده‌های این تیم بازی کردم.

وی با بیان اینکه آرزوی بسیاری از بازیکنان خصوصا فوتبالیست‌های اصفهانی بازی در تیم فولاد مبارکه سپاهان است، گفت: برای من نیز حضور در باشگاه و تیم فوتبال امیدهای فولاد مبارکه سپاهان افتخار است، سال اولی که به سپاهان آمدم، محمد یاوری مربی این تیم بود و پس از دیدن بازی من از بنده دعوت کرد که به تیم فولاد مبارکه سپاهان بروم.

محسن معظمی تصریح کرد: دعوت شدن بنده به تیم ملی همزمان با حضورم در تیم فولاد مبارکه سپاهان بوده و در تیم ملی نیز در همه رده ها تا جوانان بازی کرده ام، اولین مربیم در تیم‌های ملی حسین صالح بودند که در ۱۱ سالگی مرا به تیم ملی نونهالان دعوت کرد و در مسابقات آسایی مشهد شرکت کردیم که در آن رقابت‌ها مقام قهرمانی را کسب کردیم.

هافبک ملی پوش تیم امید فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: پس از اینکه در مشهد قهرمان غرب آسیا شدیم تیم ملی نوجوانان با سرمربیگری حیدر شریفی تشکیل شد که وی نیز من را به تیم ملی دعوت نمود و در مسابقات آسیایی همدان به همراه تیم ملی نوجوانان مقام نایب قهرمانی را به دست آوردیم.

وی پیرامون کاپیتانی در تیم ملی نونهالان بیان داشت: زمانی که به تیم ملی نونهالان دعوت شدم در مسابقات آسیایی بازی های خوبی را به نمایش گذاشتم و جزو بازیکنان شناخته شده محسوب ‌شدم به همین دلیل بازوبند کاپیتانی را به من دادند، در آن مسابقات مقابل تیم عربستان یک گل از راه دور به این تیم زدم که یکی از خاطرات خوب فوتبالی من است، از همان زمان تقریبا همیشه کاپیتان تیم ملی نوجوانان بودم.

محسن معظمی پیرامون حضور در تیم فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: در باشگاه سپاهان از نونهالان بازی خود را شروع کردم و چندین دوره در نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با سپاهان قهرمان و نائب قهرمان کشور شدیم، هر چند که نزدیک به 20 سال سن دارم، اما به نظر خودم این توانایی را دارم تا در تیم بزرگسالان سپاهان بازی کنم.

بازیکن ملی پوش سپاهان در پایان در خصوص پست خود بعنوان هافبک دفاعی افزود: هافبک دفاعی پست مهمی در فوتبال است و تیمی که هافبک دفاعی خوبی داشته باشد می‌تواند در بازی به خوبی عمل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =