• ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱
  • کد خبر: 7132
  • readingTime: ۲ دقیقه
نساجی

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فولاد مبارکه سپاهان از نساجی مازندران میزبانی می کند.

به گزارش ایراسین، دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، روز پنجشنبه 16 مردادماه 99 با انجام دو مسابقه آغاز می‌شود، تیم های استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان که باید دوشنبه آینده در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر بروند، فردا مقابل حریفان‌شان در لیگ برتر بازی خواهند کرد. در این روز فولاد خوزستان هم آخرین بازی معوقه خود را مقابله نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کند.

نساجی – سپاهان

نتیجه این بازی برای شاگردان قلعه نویی بسیار ارزشمند است زیرا اگر آنها پیروز شوند تا لحظه‌های آخر لیگ برتر شانس نایب قهرمانی لیگ را دارند اما در صورتیکه در این مسابقه امتیاز از دست بدهند ممکن است تا رده ششم جدول سقوط کنند، اتفاقی که به هیچ عنوان مورد تایید هواداران طلایی پوش نیست. امیر قلعه‌نویی این روزها در بستر بیماری است و حال تیمش هم مثل خودش تعریفی ندارد، فولاد مبارکه سپاهان هفته گذشته بازی مهم و 6 امتیازی را با ناداوری به استقلال تهران واگذار کرد. اکنون امیر قلعه‌نویی باید مقابل یک مربی استقلالی دیگر به نام محمود فکری تیمش را به میدان بفرستد، نساجی هشت هفته است که شکستی نداشته و با سه برد و 5 مساوی خود را در میانه‌های جدول لیگ برتر حفظ کرده است. بازی رفت دو تیم با نتیجه مساوی 2 بر 2 تمام شد. نساجی در صورت شکست یا پیروزی در همان رده نهم جدول باقی می‌ماند و نتیجه بازی تاثیر زیادی در سرنوشتش ندارد اما شاگردان محمود فکری می‌خواهند از اعتبار فوتبال قائمشهر دفاع کنند. سپاهان در این مسابقه امید نورافکن و علی مصلح را به دلیل محرومیت دراختیار ندارد و دست قلعه‌نویی برای انتخاب یازده بازیکن اصلی حسابی بسته است،  سپاهان بعد از این مسابقه برای بازی حساس دوشنبه مقابل استقلال آماده می‌شود.

شهرخودرو – استقلال تهران

استقلال بعد از پیروزی 6 امتیازی مقابل سپاهان روی پله دوم جدول لیگ ایستاد و اکنون سرنوشت نایب قهرمانی در لیگ برتر در دستان فرهاد مجیدی و شاگردانش است و آنها اگر مقابل شهرخودرو هم مثل بازی با سپاهان با انگیزه، دونده و جنگنده در زمین ظاهر شوند، پیروزی دور از دسترس‌شان نخواهد بود. با این حال شهرخودرو مشهد هم تیمی است که شانس آسیایی شدن دارد و امتیاز گرفتن از این تیم دشوار است. شهرخودرو 4 هفته است که پیروز نشده و استقلال هم 6 هفته است که باختی در لیگ برتر نداشته است.

دو تیم برای برد بازی خواهند کرد و همین مساله به جذابیت‌های بازی اضافه خواهد کرد.

دیدار معوقه هفته بیست و چهارم / پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹

فولاد خوزستان- نفت مسجد سلیمان-ساعت ۲۱-ورزشگاه شهداء فولاد اهواز

مسابقات هفته بیست و هشتم پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹:

شهر خودرومشهد- استقلال تهران

فولاد مبارکه سپاهان- نساجی مازندران

جمعه ۱۷ مرداد ۹۹

پرسپولیس تهران- ذوب آهن اصفهان

دوشنبه ۲۰  مرداد ۹۹

ماشین سازی تبریز- پارس جنوبی جم

فولادخوزستان- سایپا تهران

شاهین شهرداری بوشهر- تراکتورسازی تبریز

پیکان تهران- صنعت نفت آبادان

نفت مسجد سلیمان- گل گهرسیرجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =