احمد جمشیدیان

احمد جمشیدیان هافبک سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد این تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی مقابل استقلال تهران داشت.

احمد جمشیدیان هافبک سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین درباره دیدار دو تیم سپاهان و استقلال تهران گفت: نیمه نخست بازی چنگی به دل نزد اما همه دنبال نیمه دوم بودیم که هر دو تیم موقعیت هایی داشتند و بازی جذاب تر دنبال شد، فکر می‌کنم با نتایج این هفته، استقلال یک گام به سهمیه نزدیک شد اما هنوز هم در سه هفته آخر می‌تواند هر اتفاقی رخ بدهد و من معتقدم جنگ سهمیه تا روز آخر بین استقلال، سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و فولاد ادامه  خواهد داشت.

وی پیرامون سیستم بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی کردن استقلال با سیستم چهار دفاعی که در طول فصل کمتر با این ترکیب بازی کرده، نیمه نخست را از این تیم گرفت،  البته شاید مجیدی برای این کارش دلایلی داشته که با اخراج رضاوند این برنامه بهم خورد، ورود دانشگر به زمین، استقلال را به حالت سه دفاعی بازگرداند و در نتیجه دیاباته به تک مهاجم استقلال تبدیل شد.

احمد جمشیدیان تصریح کرد: از طرفی محمد دانشگر با توجه به ویژگی بازی هجومی خود توانست در خط حمله هم موثر ظاهر شود، به این ترتیب ریتم بازی استقلال خیلی بهتر شد و با وجود 10 نفره بودن حملات زهردارتری را ارائه دادند، در مجموع فرهاد مجیدی وقتی به سیستم اصلی تیمش برگشت فوتبال بهتری را ارائه کرد، البته کمی هم خوش‌شانس‌تر از سپاهان بود و توانست بازی را برنده شود.

هافبک سابق تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره پنالتی اشتباه به سود استقلال گفت: استقلال روی هوش شیخ دیاباته صاحب پنالتی شد و به گل رسید، پس از آن هم با یک ضدحمله و روی یک گل به خودی نتیجه را 2 بر صفر کرد، در مجموع نیمه دوم دست سپاهان بود و این تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت.

وی پیرامون تعویض نورافکن در نیمه دوم افزود: با توجه به تنش‌هایی که در نیمه اول ایجاد شده بود کادر فنی سپاهان به درستی تشخیص دادند که این بازیکن ممکن است در نیمه دوم اخراج شود، کادرفنی سپاهان علی قربانی را به علت قد و قامت بلند وارد زمین کرد. این  تیم با دو مهاجم سرزن یعنی کی‌روش و قربانی به دنبال ضربه زدن از جناحین به استقلال بود. آن‌ها روی گل‌هایی که خورده بودند غافلگیر شده بودند و تغییرات در سپاهان طوری بود که سعی کردند این تیم هجومی‌تر شود.

احمد جمشیدیان در پایان در خصوص محمد محبی زننده تک گل سپاهان مقابل استقلال بیان داشت: محمد محبی یکی از کلیدی‌ترین مهره‌ها و بهترین بازیکنان سپاهان در این فصل می باشد، اگرچه او مقابل استقلال آن فروغ همیشگی را نداشت اما در کل به همراه حسینی بازی‌ خوبی را در فاز هجومی سپاهان مقابل استقلال به نمایش گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =