• ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۳
  • کد خبر: 7089
  • readingTime: ۱ دقیقه
رضا فتاحی

صحیح نیست که با یک سوت اشتباه زحمات بازیکنان، کادر فنی و مجموعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان زیر سوال برود.

به گزارش ایراسین، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون قضاوت بیژن حیدری در بازی با استقلال تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم اصفهان و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تا چه زمانی باید شاهد ناداوری ها باشند، آن از بازی با پارس جنوبی جم که دو پنالتی ما گرفته نشد، این ظلم به باشگاه سپاهان است که بیش از 3500 ورزشکار دارد.

وی ادامه داد: این رسالتی است که کارخانه فولاد مبارکه انتخاب کرده و به خاطر مردم اصفهان آن را انجام می دهد و مسئولیت اجتماعی خود را با تمام مشکلاتی که موجود است، ایفا می کند، امیدواریم کمیته داوران این شجاعت را داشته باشد تا از مجموعه فولاد مبارکه سپاهان به خاطر این اشتباهی که انجام دادند، معذرت خواهی کنند.

رضا فتاحی پیرامون شکست  دو بر یک برابر استقلال تهران گفت: از هواداران عذرخواهی می کنیم که نتوانستیم شادشان کنیم،پنالتی استقلال، اصلا پنالتی نبود و خطای مهاجم استقلال روی بازیکن ما بود، بعد از آن اخراج که همه کارشناسان داوری تاییدش کردند و به درستی بازیکن استقلال اخراج شد، داور مسابقه می خواست بازی را کنترل کند.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص رفع محرومیت شایان مصلح بیان داشت: بعد از محرومیتی که برای بازیکن ما در نظر گرفتند، روز بازی از ساعت 9 صبح، شایان مصلح و خود من درگیر این موضوع بودیم، خدا را شکر محرومیت او ساعت 17:30 برداشته شد ولی طی این مدت تمرکز او گرفته شد.

وی در ادامه افزود: هر ارسالی که تیم ما انجام می داد، داور خطای مهاجمان تیم ما را در محوطه جریمه اعلام کرد، خدا کند من اشتباه کرده باشم، ولی ما بازی را به داور باختیم و امیدوارم همینطور که داوران از تیم های دیگر عذرخواهی می کنند، حداقل از مجموعه فولاد مبارکه سپاهان نیز عذرخواهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =