• ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
  • کد خبر: 7078
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد کاوه

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با نماد کاوه گزارش فعالیت ماهانه یک ماهه منتهی به 31تیرماه 99 را منتشر کرد که بر اساس آن شمش بیلت عمده محصول فروخته شده این شرکت در بازار داخلی و صادراتی بوده است.

به گزارش ایراسین، میزان فروش ماهیانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در تیر ماه امسال 7,445,435 میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت زمان 3 ماهه نخست امسال که رقم 15,493,302 میلیون ریال شده از رشد میزان فروش خبر می دهد.

همچنین فروش داخلی شرکت در ماه تیر 2,222,069 میلیون ریال بوده و میزان صادرات این شرکت نیز طی تیرماه امسال رقم 5,216,581 میلیون ریال شده است. همچنین میزان صادرات صورت گرفته در بهار امسال این شرکت 7,776,735میلیون ریال شده است که باز هم با مقایسه می بینیم که صادرات کاوه در اولین ماه تابستان با رشد قابل قبولی همراه گردیده و از ارزآوری قابل قبول این شرکت خبر می‌دهد.

لازم به ذکر است که بیشترین فروش تولیدات فولاد کاوه جنوب کیش در بازارا های داخلی طی تیر ماه امسال، شمش بیلت داخلی و همچنین عمده محصول صادراتی شرکت در این ماه شمش بیلت صادراتی بوده است.

همچنین درآمد حاصل از ارائه خدمات ۶,۷۸۵ میلیون ریال بوده است. شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای تیر ماه 99 در مجموع مبلغ 22,938,738 میلیون ریال فروش داشته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که رقم 17,079,333میلیون ریال ثبت شده، از رشد فروش شرکت خبر می‌دهد.

لازم به ذکر است که شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که زیرمجموعه هلدینگ کاوه پارس است، بهره برداری از ریخته‌گری و شمش فاز ۲ آن 10مرداد انجام شد و  به این ترتیب  با بهره‌برداری کامل از این خط، ظرفیت تولید شرکت به ۲.۴ میلیون تن شمس در سال ارتقا یافته و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان شمش فولادی در کشور تبدیل شد.

گفتنی است آهن اسفنجی، شمش بیلت، آهن اسفنجی و شمش بیلت جزو محصولات تولیدی این شرکت فولادساز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =