مجید نامجومطلق

امیر قلعه‌نویی مربی خوبی است و در این سال‌ها یکی از مربیان تاثیرگذار فوتبال ما محسوب می‌شود

به گزارش ایراسین، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پیش از بازی با فولاد مبارکه سپاهان پیرامون عدم حضور امیر قلعه نویی بر روی نیمکت سپاهان با بیان این مطلب اظهار داشت: من برای امیر قلعه نویی که دوست و همبازی سابقم است آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر روی نیمکت سپاهانی ها حضور داشته باشد.

وی پیرامون تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: سپاهان تیم خوبی است که از بازیکنان خوبی بهره می برد و قطعا فردا بازی سخت و دشواری در پیش خواهیم داشت، ما بازی عقب افتاده با پارس جنوبی را برگزار کردیم و زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم اما قطعا با انگیزه کامل وارد زمین خواهیم شد.

مجید نامجومطلق ادامه داد: اگر استقلال در بازی فردا به برتری برسد شانس گرفتن گرفتن سهمیه را به حداکثر رسانده ایم، ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که فردا در یک بازی سخت به موفقیت برسیم، این مسابقه مثل سه بازی بعد برای ما حساس است اما امیدوارم با تمرکز و آمادگی به پیروزی برسیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه در بازی گذشته در خلق موقعیت عملکرد خوبی داشتیم، افزود: به جرات می‌توانم بگویم بالای ۸-۹ موقعیت صد در صد را از دست دادیم و این فقط به دلیل نداشتن تمرکز است، ما باید در بازی‌هایمان از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم تا به حداکثر امتیاز دست یابیم.

وی در خصوص حضور داریوش شجاعیان در این بازی گفت:  شجاعیان بازیکنی است که تمرینات خوبی انجام می‌دهد و امیدوارم شرایطی پیش نیاید که بعد از این بازی مشکل او حل شود، پیش از این بازی به ما گفته بودند می‌شود از شجاعیان استفاده کنیم ولی حالا در آستانه این بازی چنین اجازه‌ای به ما ندادند، امیدوارم این مسائل ارتباطی به هم نداشته باشد.

مجید نامجومطلق ادامه داد: در حال حاضر همه تمرکزمان معطوف به بازی با سپاهان است و بعد از پایان این مسابقه روی بازی جام حذفی برنامه‌ریزی خواهیم کرد، امیدوارم بازیکنان استقلال فردا از موقعیت‌هایشان نهایت استفاده را کنند، البته فوتبال با تماشاگرانش زنده است و قطعا نبود  هواداران در روند تیم ما که تماشاگران زیادی دارد تاثیر خواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =