قاسم زاغی‌نژاد

قاسم زاغی‌نژاد مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است تیم استقلال تهران را به اندازه کافی می‌شناسند.

به گزارش ایراسین، در حساسترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برترفوتبال ایران، تیم های استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۲۱:۳۰ فردا شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می روند. این در حالی است که سپاهان امیر قلعه نویی سرمربی خود را برای این بازی در اختیار ندارد. قلعه نویی پس از بازی هفته گذشته سپاهان با صنعت نفت دچار حمله عصبی شده و مدتی در بیمارستان بستری بود. به همین منظور قاسم زاغی‌نژاد مربی این تیم در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال حاضر شد و اظهار داشت: با انبوهی از بازیکن مصدوم و محروم روبرو هستیم، با این حال باور داریم سپاهان هستیم و همیشه اقتدار لازم را برای بازی با حریفان داریم، متأسفانه اتفاقات فوتبالی و بدشانسی که در طول فصل برای سپاهان رقم خورد، سبب شد تا شرایط مطلوبی برای این بازی نداشته باشیم.

وی در ادامه درباره مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: از مصدومان که باید یک طومار اسم به شما بدهم؛ ولسیانی، نقی‌زاده، محسن مسلمان، سجاد شهباززاده و عزت‌الله پورقاز به همراه چند بازیکن دیگر مصدوم هستند.

قاسم زاغی‌نژاد پیرامون تیم استقلال بیان داشت: استقلال تهران از رقیبان اصلی ما در کسب سهمیه آسیا است، جا دارد همین‌جا قهرمانی پرسپولیس را در لیگ برتر تبریک بگویم، با وجود احترام زیادی که به لحاظ فوتبالی برای استقلال قائل هستیم، به هر حال حساب ویژه‌ای روی همین بازی کرده‌ایم.

مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: استقلال را به اندازه کافی می‌شناسیم و تمام تیم‌ها شناخت خوبی از این تیم دارند،استقلال از لحاظ توانمندی‌های فنی در پست‌های مختلف بسیار قابل احترام است، بازی استقلال و سپاهان بسیار اهمیت دارد، موضوع اخلاق، باشگاه سپاهان و همچنین شخص آقای قلعه نویی نیز مهم است.

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نیز درباره غیبت امیر قلعه‌نویی گفت: آقای قلعه‌نویی یک روز قبل از بازی با صنعت نفت آبادان دچار حمله عصبی شد، این اتفاق حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد رخ داد و با توجه به رسیدگی پزشکی به موقعی که انجام شد، مشکلی رخ نداد اما پزشکان همچنان اجازه حضور او در کنار زمین را نداده‌اند این در حالی است که اسم قلعه‌نویی و تجارب فنی وی همراه ما است.

وی افزود: قلعه‌نویی به تهران نیامده و در ورزشگاه آزادی برای بازی نیز حضور نخواهد داشت، آقای قلعه‌نویی به قدری روی سپاهان تعصب دارد که با وجود استراحت مطلق که از سوی پزشکان در نظر گرفته شده است، فکر نمی‌کنم بتوانیم جلوی او را بگیریم چرا که وی حتماً تیم را راهنمایی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =