• ۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۱
  • کد خبر: 7030
  • readingTime: ۲ دقیقه
دیدار تیم های سپاهان و استقلال خوزستان

به احتمال زیاد امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نمی تواند در مقابل استقلال تهران روی نیمکت بنشیند.

به گزارش ایراسین، از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال روز شنبه یازدهم مردادماه 1399 ساعت 21:30 شب به قضاوت بیژن حیدری، تیم های استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت، قبل از بازی حواشی پیرامون این مسابقه وجود دارد که مهمترین آن بودن و نبودن امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم فولاد مبارکه سپاهان است، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از چند روز بستری شدن در بیمارستان به علت حمله عصبی روز چهارشنبه با تشخیص پزشک معالجش مرخص شد.  

طبق اعلام پزشکان، قلعه نویی به علت دوری از فشار و استرس زیاد چند روزی نباید روی نیمکت فنی تیم سپاهان بنشیند و به احتمال زیاد وی در هفته بیست و هفتم قادر به همراهی تیمش برابر استقلال نیست.

استقلال با تمام نفرات مقابل سپاهان

استقلال تهران با پیروزی مقابل پارس جنوبی شرایط نسبتا خوبی پیدا کرده و حالا در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است، آبی های پایتخت در فاصله ۴چهار هفته به پایان لیگ برتر به کسب سهمیه آسیایی می‌اندیشند و برای این منظور دیدار با سپاهان در هفته بیست و هفتم برایشان اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. اتفاق خوب برای کادرفنی استقلال تکمیل شدن ترکیب این تیم در آستانه دیدار با سپاهان است.

سپاهان با دو محروم مقابل استقلال

تیم فوتبال سپاهان با دو محروم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف استقلال می‌رود. سروش رفیعی و رضا میرزایی دو محروم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مقابل استقلال تهران هستند.

حضور مدافع استقلال مقابل سپاهان در هاله ای از ابهام

کمیته انضباطی باشگاه استقلال تصمیم گرفت محمد دانشگر مدافع خاطی این تیم را فقط جریمه نقدی کند و قرار شد این بازیکن فردا پنجشنبه با حضور در تمرین از مجموعه تیم عذرخواهی کند. با توجه به آنکه فرهاد مجیدی تصمیم دارد در بازی با سپاهان از سیستم چهار دفاعه استفاده کند، باید دید دانشگر شانسی برای حضور در میدان پیدا خواهد کرد. تکلیف دفاع چپ و یکی از مدافعان میانی مشخص است و میلاد زکی‌پور و روزبه چشمی به احتمال زیاد در ترکیب اصلی خواهند بود. این وسط دانشگر اگر بخواهد در دفاع میانی بازی کند رقبایی مثل عارف غلامی، سیاوش یزدانی و حتی فرشید باقری دارد و اگر قرار باشد دفاع راست بازی کند، باید با وریا غفوری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت کند.

کرونایی شدن بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان

پس از انجام تست‌های پزشکی در بین کلیه اعضای تیم قوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان مشخص شد یکی از بازیکنان این تیم مبتلا به ویروس کرونا شده است. بازیکنان، مربیان و سایراعضای تیم سپاهان روز دوشنبه در تست ادواری با حضور ماموران مرکز ایفمارک و با نظارت سازمان لیگ شرکت کردند که نتیجه این تست‌گیری امروز مشخص شد. بر این اساس نتیجه تست یکی از بازیکنان تیم مثبت شده، به همین خاطروی در اردوی بازی مقابل استقلال حضور نخواهد داشت و باید به قرنطینه برود. البته این بازیکن فاقد علائم بیماری است و پس از پشت سرگذاشتن دوران قرنطینه در صورت منفی شدن تست مجدد می‌تواند به جمع سایر نفرات اضافه شود.

اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و سپاهان

نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان در هفته بیست و هفتم   لیگ برتر به‌صورت آنلاین (غیرحضوری) که پیش از این به مدیران رسانه باشگاه‌ها و نمایندگان رسانه‌ها آموزش داده شد در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار می‌شود.

زمان نشست های خبری به شرح زیر است:

جمعه ۱۰ مرداد

ساعت ۱۴:۳۰ امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان اصفهان

ساعت ۱۵ فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =