• ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۳
  • کد خبر: 7012
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری 0-2تیم سپاهان اصفهان -تراکتورسازی تبریز
در هفته دهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم پیروز جدال استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان شانس زیادی برای رسیدن به مقام دوم لیگ برتر دارد.

به گزارش ایراسین، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دوشنبه شب با برگزاری دو دیدار معوقه و مهم پیگیری شد که در این دیدارها تیم‌های مدعی استقلال و فولاد خوزستان به مصاف حریفان رفتند که در پایان آبی‌پوشان برابر پارس جنوبی به پیروزی رسیدند اما فولاد در خانه نساجی مازندران بازنده شد.

با کسب این نتایج استقلال به رده دوم رده‌بندی صعود کرد و فولاد فرصتی مناسب را از دست داد تا در رده ششم قرار بگیرد، اگرچه این تیم یک بازی معوقه دارد. چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و تیم‌های استقلال، فولاد مبارکه سپاهان، تراکتور تبریز، شهر خودرو و فولاد خوزستان در تلاش هستند تا به عنوان نایب ‌قهرمانی دست پیدا کنند. در حال حاضر آبی‌پوشان با ۴۵ در رده دوم هستند، سپاهان و تراکتور با همین امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند، شهر خودرو ۴۳ امتیازی است و فولاد ۴۲ امتیاز اندوخته است.

طبق برنامه استقلال باید به ترتیب میزبان فولاد مبارکه سپاهان، مهمان شهر خودرو، میزبان پیکان و مهمان شاهین بوشهر باشد. بدون شک مصاف با تیم‌های سپاهان و شهر خودرو بسیار دشوار خواهد بود و جدال‌های ۶ امتیازی برای آبی‌ها محسوب می‌شود. اگر استقلال در این بازی‌ها برنده باشد، برای برتری مقابل پیکان و شاهین کار آسان‌تری در مقابل دارد.

فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب مهمان استقلال، میزبان نساجی، میزبان شهر خودرو و مهمان پیکان خواهد بود. کار شاگردان قلعه نویی تا حدودی دشوارتر است چراکه باید با تیم‌های مدعی استقلال و شهر خودرو بازی کنند و مصاف با تیم اوج گرفته نساجی آسان نیست. ضمن اینکه پیکان هم در هفته پایانی میزبان سپاهان است و طلایی پوشان برابر تیمی بازی می‌کنند که برای بقا نیاز به کسب امتیاز دارد. جای شکی نیست که تیم پیروز جدال استقلال و سپاهان شانس زیادی برای رسیدن به مقام دوم لیگ برتر دارد.

تراکتور میزبان پیکان، مهمان شاهین، میزبان ماشین‌سازی و مهمان فولاد خواهد بود. می‌توان گفت که سرخ‌پوشان تبریزی به مراتب کار آسان‌تری نسبت به استقلال و سپاهان دارند و دشوارترین دیدار این تیم برابر فولاد در هفته پایانی خواهد بود که مصافی ۶ امتیازی است.

تیم شهر خودرو به ترتیب باید مهمان صنعت نفت آبادان، میزبان استقلال، مهمان سپاهان و میزبان نساجی باشد. بدون شک نماینده مشهد بازی‌های بسیار دشواری دارد چرا که صنعت نفت یکی از تیم‌های خوب این فصل بوده، نساجی در شرایط مناسبی قرار دارد و سپاهان و استقلال نیز تیم‌هایی هستند که مدعی کسب عنوان نایب قهرمانی به شمار می‌روند.

فولاد که یک بازی معوقه دارد که باید در آن بازی میزبان نفت مسجدسلیمان باشد و همچنین مهمان گل‌گهر سیرجان، میزبان سایپا، مهمان پارس جنوبی و میزبان تراکتور خواهد بود. بازی‌های سرخ‌پوشان خوزستان در شرایط نسبتاً مناسب‌تری در مقایسه با حریفان خود است و این تیم در کنار تراکتور روی کاغذ شانس بیشتری برای کسب مقام نایب قهرمانی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =