برتری دو بر صفر تیم سپاهان -مقابل پیکان تهران
در هفته پانزدهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به عدم گلزنی در ضربات پنالتی امتیازات زیادی را از دست داده اند.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان آخرین بازیش در لیگ برتر را با تک گل محمد محبی با پیروزی پشت سر گذاشت ولی برای کسب این پیروزی مشقت زیادی کشید. در این مسابقه ابتدا سپاهانی ها در دقیقه هفتم صاحب یک ضربه پنالتی شدند ولی ناصر سالاری سنگربان آبادانی ها ضربه محمد محبی را مهار کرد تا شاگردان قلعه نویی برای چهارمین بار در طول این فصل، پنالتی هایشان را از دست بدهند. در ادامه محبی اشتباه خود را جبران کرد و تک گل تیمش را به ثمر رساند، هرچند اخراج سروش رفیعی در دقیقه 45 باعث شد شاگردان قلعه نویی تا به دست آوردن سه امتیاز این دیدار، سختی زیادی متحمل شوند.  

فولاد مبارکه سپاهان در این فصل صاحب شش ضربه پنالتی شده که در عین ناباوری 4 پنالتی را از دست داده است، نخستین بار و در هفته دوم در دیدار با پارس جنوبی یک پنالتی را خراب کردند، در دقیقه 85 آن مسابقه گیورگی گولسیانی مدافع سپاهان پنالتی را از دست داد هر چند که شاگردان قلعه نویی آن بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در هفته نهم و در جم  طلایی پوشان اصفهانی با نتیجه یک بر یک مقابل پارس جنوبی متوقف شدند. در دقیقه 59 آن دیدار کیروش استنلی یک پنالتی را از خراب کرد تا سپاهان 2 امتیاز مهم را در این دیدار از دست بدهد.

در دو دیدار هفته بیست و چهارم و بیست و ششم سپاهان دو پنالتی دیگر را از دست داد. آنها ابتدا مقابل پارس جنوبی و در حالیکه با یک گل پیش بودند، صاحب پنالتی شدند که محمد کریمی در دقیقه 79 این پنالتی را خراب کرد تا طلایی پوشان در دو دیدار رفت و برگشت مقابل نماینده جم، پنالتی از دست داده باشند. تا اینکه سپاهانی ها در دقیقه 86 دروازه خود را باز شده دیدند و کار به تساوی کشیده شد. اما تنها پنالتی هایی که سپاهان در این فصل به گل تبدیل کرده، به دو دیدار هفته پانزدهم و بیست و دوم به ترتیب مقابل پیکان و گل گهر برمیگردد که گولیسانی و کریمی موفق شدند برای سپاهان گلزنی کنند.

از چهار پنالتی که سپاهانی ها از دست دادند، در دو مورد پیروزی برای این تیم از دست رفت و در صورتی که آن دیدارها را با برد به پایان می رساندند، اکنون با 4 امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در رده دوم جدول قرار داشتند و تفاضل آنها  نیز نسبت به آبی پوشان بهتر می بود.

مصاف حساس روز شنبه استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه آزادی می تواند تا حدودی گره های صدرجدول را باز کند، البته در صورتیکه یک تیم برنده داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =