هاجر دباغی

هاجر دباغی، مهاجم ملی پوش تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: قراردادهای فصل 98-99 تسویه گردید و برای 4 بازی برگزارنشده هم مبلغی کسر نشد.

به گزارش ایراسین، هاجر دباغی بازیکن فوتبال بانوان تیم ملی و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با 27 گل زده، خانم گل لیگ فوتبال بانوان ایران در فصل 98-99 شد، به همین منظور به یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه اصفهان دعوت شد و صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: در فصلی که گذشت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دیر شکل گرفت و در دو بازی نخست امتیازهای مهمی را از دست دادیم و از کورس قهرمانی جا ماندیم، با توجه به تغییرات زیاد، زمان زیادی صرف هماهنگی بازیکنان شد، اما امیدوار بودیم که با برگزاری چهار دیدار باقیمانده روی سکو قرار بگیریم.

وی پیرامون خانم گلی خود در لیگ برتر فوتبال گفت: در فصل 98-99 مریم رهیده هافبک راست فولاد مبارکه سپاهان بهترین پاسور لیگ شد و لقب مهندس را به خود اختصاص داد و عملکرد خوب رهیده در خانم گلی من نیز تأثیر داشت، البته سایر بازیکنان نیز در رسیدن توپ به من و مریم تأثیرگذار بودند و پاس‌ گل‌های مریم در کسب این عنوان موثر بود، همچنین 6 ماه پیش در جام کافا (آسیای مرکزی) با 9 گل خانم‌ گل شدم و دو سال پیش نیز در تورنمنت روسیه به عنوان بهترین تمام‌کننده مسابقات انتخاب شدم.

هاجر دباغی پیرامون تصمیم فدراسیون برای پایان لیگ برتر بانوان بیان داشت: وقفه زیادی بین مسابقات ایجاد شد و اعلام پایان لیگ محتمل بود، زمانیکه برای لیگ برتر مردان تصمیم‌گیری شد منتظر بودیم برای لیگ برتر بانوان نیز تصمیم‌گیری شود اما هفته‌ها گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد، اگر زیرساخت‌های ادامه بازی‌ها مانند لیگ مردان فراهم می شد، می توانسنتیم لیگ را تمام کنیم و رتبه سپاهان نیز ارتقاء می یافت.

ملی پوش فولاد مبارکه سپاهان درباره دربی فوتبال اصفهان در بخش بانوان گفت: دیدار دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن همواره بازی جذابی است، به خصوص بازی برگشت فصل گذشته که در باغ فردوس برگزار شد و هیجان تماشاگران و بازی بسیار بالا بود و این مسابقه در سطح بالایی برگزار گردید.

وی در خصوص تیمداری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بخش بانوان اظهار داشت: سه سال پیش که سپاهان شروع به تیمداری کرد و با این تیم قرارداد بستم تازه متوجه شدم باشگاه و فوتبال یعنی چه، خوشبختانه دو باشگاه اصفهانی به ورزش بانوان نگاه ویژه‌ای دارند و به پیشرفت فوتبال بانوان اصفهان بسیار کمک کردند و سایر تیم‌ها نیز از ما الگوبرداری کرده‌اند. این را اضافه کنم قراردادهای این فصل تسویه و برای چهار بازی برگزارنشده هم مبلغی از ما کسر نشد.

هاجر دباغی در پایان افزود: دو فصل دیگر با تیم فولاد مبارکه سپاهان قرارداد دارم، قلباً سپاهان را دوست دارم و بیشتر از 2 سال هم در این تیم خواهم ماند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =