• ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
  • کد خبر: 6981
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیشنهاد اختصاص 100درصد افزایش منابع به بازنشستگان فولاد

انتظار هشت‌سالۀ بازنشستگان فولاد برای دریافت مطالبات معوقشان به پایان رسید و پرداخت مطالبات معوق این عزیزان از مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایراسین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، این خبر را محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتشار توییتی اعلام کرد. در توییت شریعتمداری آمده است: «با اهتمام صندوق بازنشستگی فولاد، پس از هشت سال انتظار، پرداخت مطالبات و معوقات بازنشستگان این صندوق در مردادماه آغاز میشود. بر اساس تدابیر، تأمین منابع موردنیاز از محل بازدهی سرمایهگذاریها صورت پذیرفته است.» موضوع مطالبات معوق باقیمانده از سال ۱۳۹۱ همواره یکی از مهمترین خواستههای بازنشستگان در طول سالهای گذشته بوده که در دورههای مدیریتی گذشته محقق نشده بود.

دکتر مسرور از زمان تصدی مدیریت صندوق این موضوع را بهصورت جدی پیگیری کرد و با حمایتهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت مطالبات معوق در دستور کار قرار گرفت. ضمن اینکه برنامهریزی لازم برای تأمین منابع مالی جهت پرداخت مطالبات معوق از مدتی قبل صورت گرفته است.

گفتنی است همانگونه که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد، منابع موردنیاز جهت پرداخت مطالبات معوق بازنشستگان فولاد از محل بازدهی سرمایهگذاریها خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =