• ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
  • کد خبر: 6955
  • readingTime: ۱ دقیقه
فرشاد محمدی مهر

فرشاد محمدی مهر گفت: اگر سه امتیاز از دو بازی آخرمان کسب می کردیم، اکنون خیال مان آسوده بود.

فرشاد محمدی مهر مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون شرایط تیمش اظهار داشت: در چند بازی اخیر خیلی بدشانس بودیم، در بازی با شهرخودرو در دقیقه پایانی گل دریافت نمودیم، بازی با ماشین سازی را هم که همه اتفاقات عجیب و غریبش را دیدند و در بازی فولاد خوزستان باز در دقیقه آخر گل خوردیم. ما اگر سه امتیاز هم از دو بازی آخرمان کسب می کردیم، اکنون خیال مان آسوده بود.

وی پیرامون بازی با فولاد خوزستان گفت: در مقابل این تیم آن چیزی که کادر فنی خواسته بود، انجام دادیم و اگر آن توپ گل می شد، همه چیز تغییر می کرد ولی حال شرایط سختی پیدا کرده ایم، خیلی خیلی هوا گرم بود، روز قبل از بازی درجه هوا ۶۵ بود، اصلا نمی شد راه برویم. روز بازی چند درجه پایین تر بود.

فرشاد محمدی مهر ادامه داد: شرایط خوبی در جدول رده بندی نداریم، باید در بازی های باقیمانده امتیازات لازم را به دست آوریم تا از اینجای جدول خارج شویم و خیالمان راحت شود، تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد و ما اصلا فکر نمی‌ کردیم این تیم با این مهره های بسیار خوبی که دارد، کارش به اینجا برسد.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان در خصوص گل خود به فولاد خوزستان گفت: اصلا مهم نیست چه کسی گل بزند، بازی قبلی دو گل زدیم که داور قبول نکرد، نمی دانم چه اتفاقی برای تیم افتاده ولی این را می دانم که شرایط خوبی داریم و می توانیم با حفظ تمرکز در بازی  های آینده نتایج خیلی بهتری بگیریم.

گفتنی است فرشاد محمدی مهر در بازی با فولاد خوزستان با یک حرکت در عرض و شوتی که حین حمل توپ زده شد، حساب کار را در گرمای هولناک استادیوم فولاد آره‌نای اهواز مقابل فولادخوزستان به تساوی یک بر یک کشاند ولی یک دقیقه پیش از اینکه بازی وارد وقت های اضافی  نیمه دوم شود، این صابر حردانی بود که از خروج نه چندان مطمئن مهدی خلیل استفاده کرد و پس از استارتی طولانی، گل پیروزی تیمش را به مقابل سبزپوشان اصفهانی به ثمر رساند تا فاصله ذوب آهن با منطقه خطر به ۲ امتیاز کاهش پیدا کند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =