• ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
  • کد خبر: 6923
  • readingTime: ۲ دقیقه
برتری دو بر یک تیم سپاهان اصفهان مقابل تیم فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فولاد مبارکه سپاهان با شکست صنعت نفت آبادان به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران بازگشت.

به گزارش ایراسین، در هفته بیست و ششم  لیگ برتر فوتبال ایران امشب پنجشنبه تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه یک بر صفر از سد صنعت نفت آبادان گذشت و با 45 امتیاز به رده دوم جدول رده بندی بازگشت. تفکر تهاجمی مربیان دو تیم باعث شد نیمه اول یک بازی جذاب و پر از حادثه از آب در بیاید. در این نیمه حملات ترکمان و محبی از چپ یک پنالتی برای سپاهان به همراه داشت اما محمد محبی این پنالتی را گل نکرد تا شاید تا انتهای بازی کار سپاهان با وجود ده نفره شدنش سخت باشد. محبی البته روی کرنر ترکمان یک پاس گل برای سپاهان داد اما اخراج سروش رفیعی در دقیقه سوم وقت های تلف شده نیمه اول کار را برای قلعه نویی و شاگردانش در نیمه دوم سخت کرد.

جبران سه بازی بدون برد بعد از تعطیلی کرونا، انتقام شکست دور رفت از نفت و کسب سه امتیاز کلیدی در روزی که تراکتور و شهرخودرو مساوی کرده بودند باعث شد تا قلعه نویی و شاگردانش در نیمه دوم بازی تمام تلاش را برای کسب سه امتیاز و حفظ تک گلی که در نیمه اول زدند انجام داده و در نهایت برنده از بازی خارج شدند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری، شایان مصلح، محمدرضامهدی زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امیدنورافکن (۶۰- محمد کریمی)، سروش رفیعی، محمدرضاحسینی، محمدمحبی و محسن الغسانی (۵۲- رضا میرزایی(۹۱- کی‌روش استنلی)) سرمربی: امیر قلعه نویی

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، سیدمحمد قریشی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی (۷۸- احمد شریعت زاده)، عقیل کعبی، امید حامدی‌فر (۲۷- مهدی حنفی(محمدرضا غبیشاوی 46))، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی (۶۸-عبدالله ناصری) و رضا جبیره (۶۸- مهدی مومنی)              سرمربی: بهنام سراج

 داور: سیدمهدی سیدعلی

کارت زرد: رضا میرزایی(۵۵)- محمد کریمی (۸۸) از سپاهان و مسلم مجدمی (۷۴)- عقیل کعبی(۷۹) از نفت آبادان

کارت قرمز: دقیقه45+3: سروش رفیعی از سپاهان

دقایق حساس:

دقیقه 5 : خطای حسین ساکی روی محمد محبی در محوطه جریمه  سیدعلی نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 7 : محمد محبی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را به سمت چپ زد اما ناصر سالاری دروازه بان نفت دست او را خواند و پنالتی را دفع کرد.

دقیقه 15 گل اول سپاهان: ارسال کرنر توسط ترکمان به محمد محبی رسید که این بازیکن با ضربه سر به تیر دو فرستاد و محمدرضا مهدی زاده با یک ضربه سر محکم توپ را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه 23: شوت سروش رفیعی را سالاری به کرنر فرستاد.

دقیقه 45+3: تکل خشن وخطرناک از سروش رفیعی، در حالی که مهدی حنفی بازیکن نفت زودتر تکل زده و به توپ رسیده بود با کارت قرمز مستقیم سیدعلی داور مسابقه همراه بود تا سپاهان در آخرین دقایق بازی در نیمه نخست ده نفره شود.

دقیقه 50: ضربه محبی با اختلاف کم از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

دقیقه 63: شوت محکم پای چپ شایان مصلح به تور کنار دروازه برخورد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =