صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر کشور به دنبال انتقام از صنعت نفت آبادان است.

به گزارش ایراسین، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز شنبه هفتم دی ماه 1398 تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه دو بر چهار مغلوب صنعت نفت آبادان شد و اکنون دو تیم باید در دور برگشت روز پنجشنبه دوم مردادماه به میزبانی ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم بروند، سپاهانی ها در این دیدار به دنبال انتقام گیری از زردپوشان آبادانی هستند تا شکست دور رفت را جبران نمایند. هر دو تیم با شکست در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دیدار این هفته رسیده‌اند. بازی که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه تیم های فولاد مبارکه سپاهان و صنعت نفت آبادان طی هفته‌های اخیر نتوانسته‌اند نتایج مورد دلخواه را کسب کنند و پیروزی در این دیدار می‌تواند شروع مجدد خوبی برای هر یک از این دو تیم باشد.

 شاگردان سراج که پیش از این نیز از شانس خوبی برای کسب سهمیه آسیایی برخوردار بودند، با کسب تنها یک امتیاز از سه بازی اخیر خود، دیگر شانس لازم را برای رسیدن به آسیا ندارند اما سخت در تلاش هستند که با جمع‌آوری امتیازات لازم و با کسب یک رده تک رقمی خوب به کار خود در فصل نوزدهم پایان دهند. سپاهانی‌ها برای باقی ماندن در کورس کسب سهمیه آسیایی باید امتیاز کامل آن را به دست آورند. طلایی پوشان اصفهانی مقابل صنعت نفت از انگیزه‌های فراوانی برخوردار هستند که یکی از آنها شکستن طلسم 6 سال شکست‌ناپذیری این تیم و جبران شکست دو بر چهار است. شاگردان قلعه نویی با 42 امتیاز سوم جدول رده بندی هستند و از طرفی نفتی‌ها با ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن در اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت، شاگردان لوکا بوناچیچ که هفته گذشته با اشتباهات فاحش داوری مغلوب ماشین سازی تبریز شده بودند برای حداقل امتیاز پای به اهواز می گذارند، فولادی‌ها در حالی‌که به دنبال کسب ششمین پیروزی متوالی و تاریخ سازی بودند با شکست مقابل پرسپولیس نتواستند به این مهم دست پیدا کنند. البته دیدار  فولاد و پرسپولیس برای شاگردان نکونام یک بازی طبق روال معمول نبود زیرا بازیکنان فولاد که به تازگی از بند کرونا رها شده بودند، از نظر جسمی و روحی توانایی مقابله با تیم خوب این روزهای لیگ را نداشتند.

شاگردان نکونام که طی هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشته‌اند و نتایج خوبی نیز کسب‌کرده‌اند، سخت به دنبال سهمیه آسیایی هستند و باید هر طور که شده از دیدار با ذوب آهن با امتیاز خارج شوند تا در هفته های باقی‌مانده لیگ با خیالی راحت‌تر به دنبال کسب سهمیه باشند. دیداری که البته برای لوکابوناچیچ، سرمربی فعلی تیم اصفهانی و سرمربی سابق  فولاد بسیار با اهیمت است و می‌خواهد مقابل تیم سابق خود با امتیاز از زمین خارج شود.  فولاد با ۲ بازی کمتر و با ۳۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و ذوب آهن با 25 امتیاز رده یازدهم می باشد.

-برنامه کامل هفته بیست و ششم:

گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)- روز ازدواج

پنجشنبه ۲ مرداد ۹۹

ماشین سازی تبریز- گل گهرسیرجان- ساعت ۲۰:۱۵-  ورزشگاه سردار سلیمانی تبریز

شهر خودرومشهد- تراکتور سازی تبریز- ساعت ۲۰:۱۵-  ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد

فولاد مبارکه سپاهان- صنعت نفت آبادان- ساعت ۲۰:۴۵-  ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پیکان تهران- پارس جنوبی جم- ساعت ۲۱-  ورزشگاه شهدا شهر قدس

فولادخوزستان- ذوب آهن  اصفهان- ساعت ۲۱-  ورزشگاه شهداء فولاد اهواز

شاهین شهرداری بوشهر- سایپا تهران- ساعت ۲۱-  ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر

استقلال تهران- نساجی مازندران- ساعت ۲۱-  ورزشگاه آزادی تهران

جمعه ۳ مرداد ۹۹

نفت مسجد سلیمان- پرسپولیس تهران- ساعت ۲۰:۴۵-  ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =