هاجر دباغی

هاجر دباغی، بازیکن فوتبال بانوان تیم ملی و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: امسال به همراه سایر بازیکنان به دنبال قهرمانی هستیم.

به گزارش ایراسین، هاجر دباغی بازیکن فوتبال بانوان تیم ملی و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با 27 گل زده، عنوان خانم گلی لیگ برتر ایران  لقب گرفت و مریم رهیده از همین باشگاه با ثبت رکورد بیست پاس گل، برترین گلساز لیگ دوازدهم فوتبال ایران شد. هاجر دباغی، متولد دوم فروردین ۱۳۷۸ در شهرستان خمینی شهر می باشد.

دباغی در گفتگو با خبرنگار ایراسین در رابطه با خانم گل شدن در فصل 98-99 اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که با لباس فولاد مبارکه سپاهان به این عنوان رسیدم و از کادر فنی و هم تیمی‌های خود تشکر می‌کنم چراکه در این موضوع آن‌ها نیز دخیل بودند.

ملی پوش فوتبال سپاهان پیرامون کیفیت کلی لیگ برتر بانوان گفت: لیگ برتر هر سال پویاتر می‌شود و روند صعودی دارد اما نیاز به حضور اسپانسرهای بهتری داریم، دو سال پیش جهش خیلی خوبی در لیگ برتر داشتیم، در گذشته تنها دو تیم برای قهرمانی رقابت می‌کردند، اما دو سالی است که حدود پنج تا شش تیم با هم رقابت می‌کنند. همچنین باید بانوان بیشتر دیده شوند اما در لیگ جاری به دلیل عدم حضور خبرنگاران و عکاسان در ورزشگاه، کمتر دیده شدیم و این موضوع جلوی پیشرفتمان را گرفت.

وی ادامه داد: از بین باشگاه‌هایی که در عرصه فوتبال آقایان تیمداری می‌کنند تنها 2 باشگاه اصفهانی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن هستند که به فوتبال بانوان روی آورده‌اند و سایر باشگاه‌ها در این بخش فعال نیستند، باشگاه‌های بزرگی مانند تراکتورسازی، شهرخودرو و فولاد خوزستان که خصوصی هستند به راحتی می‌توانند در عرصه فوتبال بانوان فعالیت داشته باشند و این موضوع به پیشرفت روز افزون ما کمک کنند.

هاجر دباغی در پایان با بیان اینکه تا سه سال آینده با تیم فولاد مبارکه سپاهان قرارداد دارم در خصوص عدم کسب سکو از سوی تیمش بیان داشت: امسال با توجه به تغییرات ایجاد شده شرایط سپاهان پیچیده و مسابقات ما زودتر از تغییرات آغاز شد و همین مسئله باعث شد ابتدای فصل امتیاز از دست بدهیم و از رقابت با تیم‌های بالای جدول عقب بمانیم، اما در فصل 1399-1400 می‌خواهیم سکوی قهرمانی را کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =