مهدی ترکمان

مهدی ترکمان، مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: از هواداران تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان می‌خواهم صبور باشند و تیم را مورد حمایت قرار دهند.

مهدی ترکمان مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین ، پیرامون اعتراضات هواداران این تیم به دلیل نتایج ضعیف با بیان این مطلب گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تیم بزرگی است و ما می‌دانیم که پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌ایم، از هواداران می‌خواهیم صبور باشند و تیم را را مورد حمایت قرار دهند، فصل هنوز تمام نشده است و ما باید در لیگ برتر سهمیه بگیریم و در جام حذفی هم هدفی جز قهرمانی نداریم چراکه تمام هدف ما خوشحال کردن هواداران طلایی پوش است.

وی تصریح کرد: تیم ما از لحاظ فنی و تاکتیکی حتی نسبت به قبل از تعطیلی لیگ هم بهتر بازی می‌کند، ولی متأسفانه بدشانس هستیم، ما موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و بابت این موضوع خیلی ضرر کردیم، خودمان هم از این وضعیت ناراحت هستیم و امیدواریم در بازی‌های آینده با بدشانسی مواجه نشویم، آنالیز بازی‌های سپاهان نشان می‌دهد که از لحاظ تاکتیکی چقدر خوب بازی می‌کنیم و گردش توپ را به‌ خوبی انجام می‌دهیم، ولی متأسفانه در گل زدن خیلی بدشانس هستیم.

مهدی ترکمان در واکنش انتقادات هواداران از امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: آقای امیر قلعه‌نویی زحمت می‌کشد و تمامی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کند، اعتقاد من این است که انتقاد از ایشان نمی‌تواند منطقی باشد. اگر بد بازی می‌کردیم قطعاً قضیه فرق داشت، ولی وقتی موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهیم قلعه‌نویی چه تقصیری دارد؟!

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: امسال امیدواریم فصل را با کسب سهمیه و قهرمانی در جام حذفی ایران به پایان برسانیم، اما هواداران باید صبور باشند و مثل همیشه در کنار ما باشند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =