• ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲
  • کد خبر: 6828
  • readingTime: ۳ دقیقه
برتری 0-2تیم سپاهان اصفهان -تراکتورسازی تبریز
در هفته دهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در تبریز با نتیجه یک بر دو مغلوب تراکتور تبریز شد.

به گزارش ایراسین، در حساسترین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران دو تیم تراکتور و فولاد مبارکه سپاهان از ساعت 20:15 امشب به میزبانی ورزشگار یادگار امام به مصاف هم رفتند که شاگردان قلعه نویی با نتیجه یک بر دو مغلوب میزبان تبریزی خود شدند. جدول به شرایطی بود که تساوی برای هر دو تیم هیچ سودی نداشت، از طرفی بازیکنانی در ترکیب دو تیم بودند که در تیم های مقابل خود سابقه بازی داشتند و همین امر به جذابیت بازی افزوده بود، اما از طرفی ورزشگاه خالی از تماشاگر واقعا توی ذوق هر بیننده تلویزیونی زد، با آغاز بازی در نیمه نخست هر دو تیم در حال محک زدن هم بودند و تا اینکه دقیقه 14 احسان حاج صفی یخ بازی را با ضربه استثنایی خود آب کرد و گل اول بازی را برای تراکتوری ها به ثمر رساند، پس از این گل شاگردان قلعه نویی تمرکز خود را روی ارسال از جناحین گذاشتند که از این حربه توانستند گل تساوی را توسط سروش رفیعی وارد دروازه میزبان کنند، پس از این گل سپاهانی ها برتری محسوسی نسبت به حریف داشتند که در یک صحنه می توانستند توسط  سجاد شهباززاده به گل برسند اما اینگونه نشد تا اینکه در ثانیه آخر نیمه نخست ارسال کرنر توسط احسان حاج صفی و ضربه سر رضا اسدی باعث شد تیم میزبان با نتیجه 2 بر یک به رختکن برود. در نیمه دوم شاگردان قلعه نویی به دنبال جبران نتیجه بودند و از آن سو شاگردان الهامی در ضد حمله به دنبال گل های بیشتری بودند، دقیقه 67 سپاهان می توانست توسط علی قربانی به گل برسد اما این مهاجم تعویضی پس از عبور از رشید مظاهری به شکل عجیبی توپ را به بیرون زد. در دیگر دقایق باقی مانده بازی تلاش سپاهانی ها بی ثمر ماند تا تراکتوری ها با این پیروزی 44 امتیازی بشوند و جای سپاهان را در رده دوم جدول بگیرند.           

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری (ایمان سلیمی 80)، احسان حاج صفی، رضا شکاری (میلاد فخرالدینی 80)، محمد رضا آزادی (56- اشکان دژاگه) و ساسان انصاری     سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری(محمد ایران‌ پوریان 74)، محمد طیبی (مهدی ترکمان 74)، مهدی زاده، سعید آقایی (46- شایان مصلح)، محمد کریمی (46- علی قربانی)، مهدی کیانی، سروش رفیعی، محمد رضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده             سرمربی: امیر قلعه‌نویی

داور: محمد حسین زاهدی فرد

کارت زرد: سعید آقایی (45+ 2)، امیر قلعه نویی (93) محمدرضا حسینی(94) از سپاهان و ساکت الهامی (45+ 2)، سعید مهری (61)، اکبر ایمانی (69)، رشید مظاهری، ایمان سلیمی (89) از تراکتور

کارت قرمز:

دقایق حساس:

دقیقه 9- ضربه سرکش محمد کریمی از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری دراز کشیده دفع کرد.

-دقیقه 14گل اول تراکتور- پاس رو به عقب رضا شکاری را احسان حاج‌صفی با ضربه استثنایی با پای چپ تبدیل به گل تراکتورسازی کرد و در این صحنه خوشحالی این بازیکن را شاهد نبودیم چراکه حاج صفی چندین سال سابقه حضور در جمع طلایی پوشان اصفهانی را دارد.

-دقیقه 22 گل اول سپاهان- ارسال محمد کریمی از جناح راست با کنترل خوب سروش رفیعی همراه شد که این بازیکن بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 25 - ارسال کریمی و ضربه سر شهباززاده که با پای اسدی برخورد کرد نزدیک بود دروازه تراکتور باز شود که با خوش‌شانسی سرخ‌پوشان توپ به کرنر رفت.

دقیقه 2+45-ارسال ضربه آزاد احسان حاج‌صفی از میانه زمین با ضربه سر اکبر ایمانی همراه شد که نیازمند این موقعیت خطرناک را با واکنش خوب راهی کرنر کرد.

-دقیقه 3+45 گل دوم تراکتور-ارسال کرنر حاج‌صفی از سمت چپ را رضا اسدی با ضربه سر چکشی تبدیل به گل دوم تراکتوری ها کرد.

دقیقه 54- ضربه سنگین حاج‌صفی از روی ضربه ایستگاهی به شکل خطرناکی از روی دروازه نیازمند به اوت تبدیل شد.

دقیقه 58- سپاهان از روی اشتباه رشید مظاهری می توانست توسط حسینی به گل برسد که دروازه‌بان تراکتور سریع توپ را مهار کرد.

دقیقه 67- در یک حرکت علی قربانی به خوبی رشید مظاهری را جای گذاشت و در حالیکه دروازه خالی تراکتور را مقابل خود داشت، به شکل عجیبی توپ را به بیرون زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =