• ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴
  • کد خبر: 6819
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیروزی یاران قلعه نویی

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است این تیم در ایجاد موقعیت گل جزء بهترین تیم‌های لیگ برتر ایران محسوب می شود.

به گزارش ایراسین، به دنبال تعویق دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و فولاد در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر که قرار است به جای روز پنجشبنه ۲۵ تیرماه، 27 تیرماه برگزار شود، احتمال دارد دیدار تیم های تراکتور و سپاهان هم به این تاریخ موکول شود. به دلیل حساسیت رقابت کسب سهمیه بین تیم‌های بالای جدول باشگاه تراکتور از سازمان لیگ خواسته تا دیدار مقابل سپاهان هم به روز شنبه و همزمان با دیدار پرسپولیس و فولاد موکول شود. گفتنی است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان هم مخالفتی با این موضوع ندارد و از همین رو احتمال آن زیاد است که سازمان لیگ با این درخواست موافقت کند.

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون شرایط کنونی تیمش اظهار داشت: در هر بازی فرصت‌های زیادی را به دست می‌آوریم، ولی خیلی راحت آنها را از دست می‌دهیم، ما واقعاً بدشانس هستیم و بابت از دست دادن این همه موقعیت کلافه شده‌ایم. در مقابل می‌بینیم که تیم‌های حریف از اندک فرصت‌های خود استفاده می‌کنند. امسال و همچنین فصل گذشته در خیلی از بازی‌ها به آن چیزی که لیاقتش را داشتیم نرسیدیم و دیگر نمی‌دانم برای گل زدن چه باید کرد.

وی تصریح کرد: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مشکل فنی ندارد و شکل بازی ما این را نشان می‌دهد، ما در ایجاد موقعیت گل جزء بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم، ولی نمی‌دانم چرا از موقعیت‌های‌مان استفاده نمی‌کنیم، شاید بدشانس یا بی‌دقت هستیم، ولی واقعیت این است که از این بابت خیلی ضرر کردیم.

مهدی کیانی به ادامه لیگ برتر اشاره کرد و افزود: شش بازی دیگر در لیگ برتر پیش رو داریم که باید خوب امتیازات را کسب کنیم و به سهمیه آسیا برسیم، ضمن اینکه در جام حذفی هم باید قهرمان شویم تا هواداران سپاهان خوشحال شوند.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص هفته بیست و پنجم لیگ برتر و مصاف با تراکتور تبریز بیان داشت: من 12 سال در تبریز فوتبال بازی کردم و محبت مردم این تیم و هواداران تراکتور را فراموش نمی‌کنم، بازی برابر تیم سابقم ناراحت‌کننده است، ولی خوشحالم به شهری برمی‌گردم که خاطرات زیادی از آن دارم، اکنون هم بازیکن سپاهان هستم و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنم، این دیداربرای ما مهم و 6 امتیازی است و امیدوارم با حداکثر امتیاز به اصفهان برگردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =