علیرضا نقی زاده

علیرضا نقی زاده، بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: در ادامه مسابقات لیگ برتر باید تلاش مان را مضاعف کنیم تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

علیرضا نقی زاده در گفتگو با خبرنگار ایراسین پیرامون شرایط کنونی خود اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم، تعطیلات کرونایی فوتبال زمان مناسبی در اختیارم قرار داد تا به سمت بهبودی بروم و الان وضعیتم خوب است، جا دارد از کادر پزشکی تیم فولاد مبارکه سپاهان و دکتر مجید صادقی که خیلی برای سلامتی‌ام زحمت کشیدند، تشکر کنم، همچنین بیاض پورممی مربی بدنساز تیم هم خیلی زحمت کشید تا به شرایط ایده آل گذشته برگردم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: من آماده بازی کردن هستم و هر زمان آقای قلعه‌نویی صلاح بداند آماده ام تا به ترکیب برگردم، بسیار دوست دارم به تیم فولاد مبارکه سپاهان کمک کنم و مهره‌ای مثمرثمر باشم و امیدوارم هر زمان به میدان فرا خوانده شدم، بهترین بازی‌ را انجام تا جواب اعتماد کادرفنی را داده باشم.

وی پیرامون تیمش پس از دو تساوی نا امید کننده گفت: تمرینات مان را دنبال می کنیم و آماده مسابقه بعدی می‌شویم، البته همه ما از بدشانسی تیم مان ناراحتیم و واقعا ذهن مان درگیر شده که چرا اینقدر موقعیت هدر می‌دهیم، در بازی با پارس جنوبی همه شاهد بودند که تیم برتر میدان بودیم و باید چند گل به حریف می‌زدیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و یک توپ هم به شکلی که باور نمی‌کردیم وارد دروازه مان شد.

علیرضا نقی زاده در پایان در خصوص 6 بازی باقیمانده لیگ برتر بیان داشت: در ادامه مسابقات باید  تلاش مان را مضاعف کنیم تا بهترین اتفاقات را رقم بزنیم، همچنین در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیز برای موفقیت باید تلاش کرد تا بتوانیم هواداران خوبمان را خوشحال کنیم هرچند با بدشانسی از کورس قهرمانی لیگ برتر عقب افتادیم.

به گزارش ایراسین، علیرضا نقی زاده در ابتدای لیگ نوزدهم به واسطه عملکرد مطلوبی که داشت با نظر امیر قلعه نویی راهی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان شد اما مصدومیتی که برایش پیش آمد اجازه نداد تا بتوان دوران خوب خود را تکرار کند، وی اکنون شرایط جسمانی مناسبی دارد و با شروع دوباره لیگ برتر می تواند برای طلایی پوشان اصفهانی به میدان برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =