شایان مصلح

تیم فوتبال تراکتور تبریز همچون فولاد مبارکه سپاهان به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

شایان مصلح مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ایراسین با بیان این مطلب پیرامون دیدار هفته بیست و پنجم این تیم مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: مسابقه سختی در تبریز پیش رو داریم و حالا درست است که هواداران خود را همراه ندارند ولی به هر حال بازی دشواری است و آنها هم مثل ما در کورس بالای جدول و درصدد کسب سهمیه هستند و برای پیروزی به زمین می‌آیند، امیدوارم با دعای هواداران با کسب هر سه امتیاز به اصفهان برگردیم.

وی در خصوص بازی های سپاهان پس از اتمام تعطیلی لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: ما شروع خوبی داشتیم و توانستیم تیم خوب گل گهر را شکست دهیم ولی در ادامه دو تساوی رقم خورد، بازی با سایپا به خاطر بازی بسته تیم حریف کار برای ما سخت شده بود و این مدل بازی در لیگ‌های بزرگ دنیا هم تیم‌های بزرگ را به دردسر می‌اندازد و فقط مختص لیگ ایران نیست ولی امیدوارم روشی برای این مدل بازی پیدا کنیم و بتوانیم در آن موفق شویم. بازی با پارس جم هم که عملکرد خوبی به عقیده من داشتیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم ولی استفاده نکردیم، در کل بی‌دقتی و بدشانسی مانع نتیجه گرفتن ما شد.  

شایان مصلح در مورد ناراحتی هواداران سپاهان از تساوی دو دیدار گذشته بیان داشت: هوادار همیشه می‌خواهد تیمش برنده میدان باشد و وقتی نتیجه نمی‌گیرد ناراحت می‌شود، این مختص هواداران سپاهان نیست و هواداران تمام تیم‌های دنیا همین هستند و هوادار حق دارد ناراحت باشد.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به ۱۲ تساوی این تیم در ۲۴ بازی گذشته عنوان کرد: ما در ۲۴ بازی فقط یک باخت داشتیم و آن هم مقابل نفت آبادان بود که فکر می‌کنم‌ آمار خیلی خوبی باشد ولی این تساوی‌ها هم همانطور که گفتم در شرایط بازی‌ها اتفاق افتاده است. اگر نگاه کنید در تمام بازی‌ها با موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و روی ساده‌ترین توپ‌ها گل خوردیم. اکثر این تساوی‌ها جلوی تیم‌های پایین و نیمه دوم جدول بوده است و با بازی بسته‌ای که جلوی ما انجام می‌دهند کار را سخت می‌کنند.

وی در پایان با بیان اینکه امیدوارم در بازی‌های بعدی شاهد تساوی و یا شکست سپاهان نباشیم، بیان داشت: نایب قهرمانی لیگ و قهرمانی جام حذفی یک پایان خیلی خوب است ولی فقط در حرف کار راحتی است چراکه در جام حذفی با تیم‌های بالای جدول و قدرتمند لیگ بازی داریم و امیدوارم که نتایج خوبی حاصل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =