مهدی ترکمان

مهدی ترکمان مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان معتقد است که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مقابل تیم های بالای جدول بهتر امتیاز کسب می کند.

مهدی ترکمان مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با ایراسین پیرامون بازی هفته بیست چهارم این تیم مقابل پارس جنوبی جم گفت: بازی سختی داریم و پارس جم تیم خوبی است، من خودم انگیزه زیادی برای بازی مقابل تیم سابقم دارم ولی خب بستگی به نظر کادرفنی دارد که در زمین حضور داشته باشم یا نه، اگر بازی کنم همه تلاشم را برای کمک به تیم خواهم کرد ، امیدوارم سه امتیاز بازی از آن ما باشد.

وی  در خصوص مصدومیت خود اظهار داشت: چند روز مانده بود به شروع بازی‌ها که در جریان تمرینات کشیدگی عضله چهارسر ران برایم پیش آمد و MRI گرفتم و بعد از آن کارهای بهبودی خودم را شروع کردم و مدتی تمرینات انفرادی داشتم و از روز چهارشنبه گذشته به تمرینات اضافه شدم.

مهدی ترکمان در مورد دو دیدار قبلی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان خاطر نشان کرد: بازی گل گهر بازی خوبی بود و پیروزی خوبی به دست آوردیم و سه امتیاز مهم آن بازی را کسب کردیم. در بازی با سایپا هم واقعاً همه کار کردیم و همه دیدند یک بازی کاملاً یک طرفه را شاهد بودیم. همه تیم‌ها جلوی ما می‌آیند بسته بازی کنند و یک امتیاز بگیرند و این کار ما را سخت کرده است. متاسفانه چند موقعیت هم داشتیم که با درخشش گلر حریف از دست رفت.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون افزایش اختلاف با پرسپولیس گفت: فوتبال قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی در آن ممکن است رخ دهد، ما وظیفه داریم تا آخرین هفته تلاش کنیم و بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و بقیه اش با خداست. اختلاف امتیاز زیاد شده ولی بازهم ۷ بازی باقی مانده است و باید ببینیم چه خواهد شد.

وی در پایان در خصوص ناراحتی هواداران سپاهانی تاکید کرد: هواداران حق دارند ناراحت باشند و همیشه حق با آنهاست ولی با چند نفرشان که صحبت کردم قبول داشتند که تیم ما همه کار کرد ولی بازی بسته حریف کار ما را خراب کرد و بدشانس هم بودیم. ما جلوی تیم‌های بالای جدول بهتر نتیجه گرفتیم چون مثل ما برای بردن به زمین می‌آیند ولی تیم‌هایی که به دنبال مساوی هستند کار ما را سخت خواهند کرد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =