دیدار دوتیم سپاهان اصفهان و ذوب آهن درهفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران بانتیجه دو بر صفر به سود تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به پایان رسید

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های سپاهان و ذوب آهن به مصاف تیم های جنوبی خواهند رفت.

به گزارش ایراسین، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در هفته بیست و چهارم با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود که در مهمترین بازی ها تیم فولاد مبارکه سپاهان از پارس جنوبی جم پذیرایی می کند و ذوب آهن به مصاف شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.  

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – پارس جنوبی جم شنبه ۲۰:۴۵

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان که در جدول رقابت‌ها با دو شکست کمترین باخت را در بین دیگر تیم‌های لیگ برتری داشته، این هفته دیداری سرنوشت ساز با پارس جنوبی انتهای جدولی برگزار خواهد کرد، طلایی پوشان از ۵ بازی گذشته خود تنها یک پیروزی داشته اند و به همین دلیل از کورس قهرمانی عقب مانده اند، سروش رفیعی، هافبک این تیم پس از فیزیوتراپی، دوباره در تمرینات شاگردان قلعه نویی شرکت کرده و مشکلی برای بازی این هفته مقابل پارس جنوبی ندارد. در آن سوی میدان هم، پارس جنوبی بدون برگزار کردن بازی هفته گذشته خود مقابل استقلال، دیداری دشوار با یکی از مدعیان لیگ نوزدهم برگزار می‌کند. شاگردان افاضلی به دلیل مشکلات پروازی، به صورت زمینی و با اتوبوس راهی اصفهان می‌شوند و برای این بازی هم چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.  پارسی‌ها در ۱۱ بازی اخیر خود تنها یک پیروزی مقابل تراکتور داشتند و برای بقا در لیگ کار دشواری در ادامه رقابت‌های پیش رو خواهند داشت. شاگردان افاضلی با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد و اختلافش با تیم‌های دوازدهم و چهاردهم جدول هم تنها یک امتیاز است و خطر سقوط تهدیدشان می کنند.

شاهین شهرداری بوشهر – ذوب آهن اصفهان جمعه ساعت ۲۱

هر دو تیم شرایط مشابه ای دارند چراکه مربیان خارجی این دو تیم پس از اینکه بیماری کرونا شیوع پیدا کرد دیگر به ایران برنگشتند، شاهین شهرداری بوشهر که پس از نیامدن میشو کریستیچوویچ، مهرداد کریمیان را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده، برای بقا در لیگ نوزدهم محکوم به برتری مقابل ذوبی‌ها در بازی خانگی این هفته است. بوشهری‌ها پس از ۳ برد پیاپی، از ۳ بازی قبلی تنها یک امتیاز کسب کردند و دوباره به قعر جدول تکیه زدند. مثبت شدن تست کرونای یکی از بازیکنان شاهین پیش از بازی با ذوب آهن آخرین حاشیه این تیم انتهای جدولی است. ذوب آهن هم که پس از نیامدن رادولوویچ، با لوکا بوناچیچ به توافق رسید، پس از ۲ شکست متوالی و دریافت ۶ گل، پا به بوشهر می‌گذارد و تلاش می‌کند تا بیش از این به قعر جدول نزدیک نشود. البته مدیران باشگاه ذوب آهن به برگزاری این دیدار در شهر بوشهر اعتراض دارند و برای مبتلا نشدن بازیکنانشان در این شهر تضمین خواسته اند.

سازمان لیگ اعلام کرده تمامی مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ مطابق برنامه قبلی اعلام شده برگزار می‌شود که برنامه دیگر آن به شرح ذیل می باشد:

جمعه 20 تیر 1399

ماشین‌سازی‌تبریز     -     پرسپولیس     20:15

شاهین شهرداری‌بوشهر     -     ذوب آهن  21:00

شنبه 21 تیر 1399

شهر خودرو     -     سایپا     20:30

سپاهان     -     پارس جنوبی جم       20:45

صنعت نفت آبادان    -     نساجی مازندران             21:00

پیکان      -     گل گهرسیرجان           21:00

استقلال    -     تراکتور         21:00

فولاد -     نفت‌ مسجدسلیمان      21:00

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =