عسکرزاده

دبیر انجمن سنگ آهن ایران درباره جلسه امروز که برای تعیین ضرایب قیمتی زنجیره فولاد تشکیل شد اظهار کرد: متاسفانه امروز نیز نتیجه ای برای تعیین ضرایب قیمتی زنجیره فولاد مشخص نشد و دکتر اسماعیلی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت گفتند که سنگ آهنی ها و فولادی ها تا شنبه مهلت دارند نظر توافق شده خود را اعلام کنند.

سعید عسکرزاده در گفت وگو با "ایراسین" با بیان این مطلب در ادامه افزود: معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارا صمت در جلسه امروز اعلام کرد در صورت اینکه صورت جلسه مشخص از فولادی‌ها و سنگ آهنی ها بدست ما تا روز شنبه برسد آن را مبنای قیمت‌گذاری خواهیم گذاشت، در غیر این صورت خود وزارتخانه بر اساس کارشناسی های انجام داده و نظرات طرفین ضرایب را اعلام خواهد کرد.

وی افزود: بنابراین قرار شد تا مجموعه های بزرگ فولادی و سنگ آهنی در جلسه ای که صبح روز شنبه برگزار می شود در صورت رسیدن به نتیجه آن را صورت جلسه کرده و به معاونت معدنی ارائه کنند.

عسکرزاده درباره کارگروهی که قرار بود برای تعیین قیمت و ضرایب نیز مشخص شود نیز گفت: این کارگروه که متشکل از 4 تشکل شامل نماینده انجمن سنگ آهن ایران، نماینده خانه معدن ایران و نماینده اتاق بازرگانی ایران و نماینده انجمن فولاد ایران بود، جلسات متعددی  را برگزار کرد، اما در نهایت از طرف مجموعه فولاد و هیات مدیره آنها اعلام شد که اختیار برای توافق روی ضرایب را ندارند، در نتیجه 3 تشکل دیگر نتایج حاصله خود را به دکتر اسماعیلی ارائه کردند.

وی در پایان بازهم تاکید کرد و گفت: در صورتی که شنبه ظهر صورت جلسه ای مشخص از سوی سنگ آهنی ها و فولادی ها تهیه و به دکتر اسماعیلی ارائه شود، بر مبنای آن تصمیم گیری خواهد شد؛ در غیر اینصورت خود ایشان برای تعیین قیمت اقدامات لازم را انجام داده و بخش نامه صادر می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =