• ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
  • کد خبر: 6687
  • readingTime: ۱ دقیقه
سایپا

با تساوی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مقابل سایپا، راه برای قهرمانی پرسپولیس هموار شد.

به گزارش ایراسین، هفته بیست و سوم لیگ برتر یکشنبه شب با برگزاری سه بازی دیگر دنبال شد و دو دیدار به دلیل مبتلای چند بازیکن لیگ برتر انجام نشد تا پرونده این هفته فعلا بسته شود، در مهمترین بازی فولاد مبارکه سپاهان نزدیک ترین تعقیب کننده به پرسپولیس مقابل سایپا صفر بر صفر متوقف شد. در نیمه اول این دیدار سپاهان کاملا به حریف برتری داشت و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به دست آورد. اما بی‌دقتی بازیکنان و واکنش‌های دروازه‌بان سایپا باعث شد بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم به همان شکل نیمه اول ادامه پیدا کرد و سایپایی‌ها سعی می‌کردند با استفاده از ضد حملات و پرتاب‌های اوت و کرنر از زیر فشار حریف خارج شوند. حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان سایپا در نیمه دوم هم با واکنش‌هایش روز سختی را برای شاگردان قلعه نویی رقم زد. سپاهان با این نتیجه ۴۱ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به شهر خودرو در رده دوم باقی ماند. همچنین سایپا با ۲۱ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

در دیگر دیدار همزمان تیم‌های نفت مسجد سلیمان و ماشین‌سازی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برابر هم قرار گرفتند. در نهایت تیم میزبان موفق شد ماشین‌سازی را با یک گل شکست دهد. تک گل بازی را عماد میرجوان در دقیقه ۳۹ برای نفت به ثمر رساند.  

گل گهر سیرجان و شهرخودرو نیز در سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود شاگردان سرآسیایی به پایان رسید.

با این نتیجه شهرخودرو ۴۱ امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. گل گهر نیز با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی باقی ماند. در دقیقه ۸۶، روح الله سیف‌اللهی برخلاف روند بازی و روی ارسال بلند مدافع شهرخودرو، سیف اللهی با ضربه چیپ دروازه گل گهر را گشود. همچنین بازی پارس جنوبی - استقلال و نساجی - فولاد برگزار نشد و پرونده این بازی راهی کمیته انضباطی خواهد شد.

با انجام این بازی ها اختلاف پرسپولیس با رقبا 12 امتیازی شد  و تساوی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان مقابل سایپا، راه برای قهرمانی پرسپولیس هموار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =