• ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
  • کد خبر: 6686
  • readingTime: ۲ دقیقه
کاراته

مجمع انتخاباتی رئیس هیات کاراته استان اصفهان با انتخاب حبیب الله ناظریان همراه شد.

به گزارش ایراسین، مجمع انتخاباتی رئیس هیات کاراته استان اصفهان با حضور اشرف امینی نایب رئیس فدراسیون کاراته و سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان صبح امروز سه شنبه 17 تیرماه 1399 در سالن اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد که حبیب الله ناظریان از ۱۲ رای ماخوذه با کسب  ۱۰ رای،  برای چهار سال به عنوان رئیس هیات کاراته انتخاب شد و زهره چگونیان نیز دو رای کسب نمود.

برای تصدی پست ریاست هیات کاراته مهدی استکی، امیر اسدی فارسانی، سعید انالی، زهره چگونیان، مجید رمضانی مقدم، میثم ریاحی، حمید صالحی، امین طالبی و حبیب الله ناظریان ثبت نام کرده بودند که عدم حضور مهدی استکی و امیر اسدی فارسانی در مجمع به منزله انصراف تلقی شد، سعید انالی و حمید صالحی نیز انصراف خود را اعلام کردند.

سید محمد طباطبایی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در حاشیه برگزاری مجمع ضمن خیر مقدم به اشرف امینی نایب رئیس فدراسیون کاراته اظهار داشت: در ابتدا خسته نباشی به عزیزانی می گویم که برای اعتلای کاراته استان اصفهان زحمت کشیده اند و در دهه های گذشته شرایط و بستری را به گونه ای فراهم کرده اند که امروز از این رشته به نیکی یاد می شود و جایگاه کاراته در استان اصفهان بر همه روشن و مبرهن است.

وی ادامه: چندین مرتبه قرار بود مجمع انتخاباتی رئیس هیات کاراته استان اصفهان برگزار شود ولی با توجه به موارد قانونی که باید رعایت می شد، انتخابات به تعویق می افتاد‌.
سید محمد طباطبایی با بیان اینکه هیات کاراته استان اصفهان نزدیک به دو سال با حکم سرپرستی اداره می شود، تاکید کرد: این شایسته نام کاراته و انبوه فعالیت های آن در استان توسط باشگاه ها، قهرمانان، مربیان و ... نیست، هیاتی موفق خواهد بود که ثبات مدیریت داشته باشد و براساس آن بتواند برنامه راهبردی و عملیاتی خود را تدوین و اجرایی کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک به حبیب الله ناظریان بیان داشت: آقای ناظریان نماینده همه جامعه کاراته استان می باشد که ان شاالله با همدلی، هم افزایی و همراهی بتواند آن چیزی که در خور شان نام کاراته استان است را به منصه ظهور برساند.

وی با بیان اینکه حضور بانوان باید در این هیات پررنگ باشد، گفت: در هیات باید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تدوین شود تا بتوانیم میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی را در اصفهان داشته باشیم چراکه اصفهان سخت افزار و امکانات لازم را در این زمینه دارد و امیدوارم میزبانی‌ها به ما داده شود.
سید محمد طباطبایی در پایان ضمن تشکر از سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، افزود: وی همه گونه پیگیر مسائل کاراته استان از جمله برگزاری مجمع انتخاباتی بود و سعی کرد تمام جوانب قانونی در برگزاری این مجمع انجام شود.

همچنین اشرف امینی نایب رئیس فدراسیون کاراته در این مجمع انتخاباتی گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا به نتایج و اهداف مطلوب در توسعه رشته کاراته دست یابیم.

وی در پایان افزود: ناظریان از پیشکسوتان اجرایی و فنی است که این مسئله بسیار مهم است، خوشحالم در یک مجمع پربار و قوی حضور داشتم. رئیس جدید هیات جدید با توجه به تجربه زیادی که در کاراته دارد می‌تواند هیائت کاراته را به نتایج خوب و ایده آل برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =