• ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
  • کد خبر: 6630
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و سایپا تهران 

عکس:مجتبی جهان بخش

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بازیکنان بزرگ و خوبی دارد و بازی سختی جلوی آنها خواهیم داشت.

به گزارش ایراسین، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با فولاد مبارکه سپاهان گفت: قبل از اینکه در مورد بازی و مسائل فنی صحبت کنیم باید نگرانی خودمان را از شرایطی که به وجود آمده است، اعلام کنیم. امیدواریم که هیچ‌کدام از بازیکنان و خانواده آنها درگیر بیماری کرونا نشوند و یک تصمیم خوب و درست گرفته شود تا بازیکنان دچار مشکل خاصی نشوند.

وی پیرامون بازی با شاگردان قلعه نویی اظهار داشت: تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بازیکنان خیلی خوب و مربی بزرگی دارد و بازی سختی جلوی آنها خواهیم داشت، تمرینات خوبی در این هفته انجام دادیم و آماده یک بازی خیلی خوب مقابل طلایی پوشان اصفهانی هستیم.

ابراهیم صادقی ادامه داد: سپاهان تیمی است که هر سال برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند، بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت است، ما آماده هستیم و در زمین خودمان بازی می‌کنیم. بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داریم و مطمئنم که می‌توانیم بازی خوبی انجام دهیم، امیدوارم که فردا روز خوبی برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص مثبت شدن تست بازیکنان استقلال و فولاد تصریح کرد: ما امروز قبل از تمرین‌مان دوباره تست کرونا خواهیم داد و امیدوارم نتیجه تست‌های ما منفی باشد، این موضوعی که باشگاه‌ها اعلام کردند، نتیجه تست‌های‌شان وجود دارد و فکر نمی‌کنم که باشگاه‌ها بخواهند بزرگ‌نمایی کنند، امیدوارم که هیچ بازیکنی از هیچ تیمی درگیر این بیماری نشود.

وی ادامه داد: تیم ما  تا امروز پنج مرحله تست داده است و تا الان در این زمینه مشکل خاصی نداشتیم.  یک بازیکن‌مان در مرحله اول که تست داد نتیجه‌اش مثبت بود و در مرحله دوم و بعد از 14 روز نتیجه تست همان بازیکن منفی شد و مقابل استقلال هم به میدان رفت. یک بازیکن‌ دیگرمان هم قبل از بازی با استقلال جواب تستش مثبت شد و قبل از بازی با استقلال قرنطینه شد. امروز هم مجدداً از او تست می‌گیریم. امیدواریم که جواب تستش منفی باشد. در باشگاه ما هیچ‌کدام از بازیکنان مشکل خاصی نداشتند، چون در این زمینه خیلی خوب عمل کردیم.

ابراهیم صادقی در پایان خاطر نشان کرد: چیزی که من قبل از شروع مسابقات گفتم این بود که  بهتر بود که این فصل و فصل آینده را  با هم برگزار می‌کردیم، امیدوارم که مسئولان تصمیم خوبی بگیرند و هیچ بازیکن و خانواده‌ای درگیر این بیماری نشود.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =