• ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
  • کد خبر: 6626
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: امیدوارم با توجه به بازی خوبمان مقابل گل گهر، همین روند را مقابل سایپا ادامه دهیم.

به گزارش ایراسین، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس روز یکشنبه پانزدهم تیرماه با برگزاری 5 دیدار پایان می‌یابد که در یکی از حساسترین دیدارها در ورزشگاه شهید دستگردی تیم فولاد مبارکه سپاهان میهمان سایپای البرز می باشد، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون این دیدار اظهار داشت: سایپا تیم جوانی است و مربی جوانی هم دارد، فوتبال را خیلی بسته و با برنامه بازی می‌کند، ما یک بازی بسیار سخت مقابل شاگردان صادقی داریم، سایپا لایه لایه دفاع می‌کند و بیشتر هدفش ضد حمله است،امیدوارم با توجه به بازی خوب‌مان در هفته قبل، همین روند را ادامه دهیم.

وی پیرامون مثبت شدن تست بازیکنان چند تیم گفت: مثبت شدن تست کرونای بعضی از تیم‌ها باعث نگرانی است و برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنم. این شرایط خوبی نیست و امیدوارم مسئولان توجه کنند، کرونا همه جا هست، اما خیلی از جاها توان‌شان از مملکت ما بیشتر است و پروتکل‌ها را به نحو احسن انجام می‌دهند. فرهنگ قرنطینه در کشورشان انجام شده است، اما به خاطر مشکلات اقتصادی نتوانستیم قرنطینه را خوب انجام دهیم.

امیر قلعه نویی پیرامون رتبه این تیم در لیگ برتر افزود: هدف‌گذاری ما بازی به بازی است و هر بازی برای حکم فینال را دارد و باید با همه وجود بازی کنیم، در جام حذفی یک بازی عقب افتاده داریم. امیدوارم برنامه آن هم هر چه زودتر اعلام شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم. برای ملت بزرگ ایران و همه عزیزان و آن‌هایی که در تخت بیمارستان‌ها هستند و کسانی که در ورزش به این بیماری مبتلا شدند آرزوی سلامتی دارم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان در خصوص تست از بازیکنان و کادر فنی تیم بیان داشت: ما از زمان شروع تمرینات، هر پنج روز یک بار تست کرونا گرفتیم، سه نفر از اعضای تیم ما به این بیماری مبتلا و قرنطینه شدند. بعد از خوشبختانه هیچ مشکلی نداشتیم. در رابطه با رعایت کردن پروتکل‌ها تیم پزشکی و پشتیبانی ما نهایت رسیدگی و محبت را دارند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =