• ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸
  • کد خبر: 6612
  • readingTime: ۱ دقیقه
امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان: افتخار می کنم سرمربیگری تیم فولاد مبارکه سپاهان را برعهده دارم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در گفتگوی تلویزیونی پیرامون ترک طلایی پوشان و پیوستن به استقلال تهران اظهار داشت: فرهاد مجیدی سرمربی آبی های پایتخت در حال تلاش برای موفقیت تیمش می باشد و نباید آرامش این مربی جوان را برهم بزنند، اینها یکسری شیطنت درباره استقلال و سپاهان است. تا وقتی مسئولیت دارم، تمام فکر و ذکرم موفقیت فولاد مبارکه سپاهان می باشد.

وی ادامه داد: از فرهاد مجیدی می خواهم وارد مسائل حاشیه ای نشود، از طرفداران استقلال هم می خواهم به تیمشان کمک کنند. این نصیحت برادرانه ام به مجیدی و طرفداران استقلال بود. افتخار می کنم در تیم خوب فولاد مبارکه سپاهان هستم چراکه همه مربیان بزرگ ایران آرزو دارند مربی این تیم شوند.

امیر قلعه نویی در خصوص تیم خود گفت:هرسال آمارهای خوبی از نظر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان دارد، تیم ما در لیگ با ۵.۸۳ ایجاد موقعیت اول است و از نظر گلزنی هم دوم هستیم، ما در ایجاد موقعیت اول هستیم ولی در استفاده از موقعیت، ششم هستیم. ایراد همینجا است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون  سرمربیگری در تیم ملی بیان داشت: قضیه تیم ملی تقریبا تمام شده بود، هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جلسه گذاشت و آقایان علی نژاد و بهاروند هم صحبت کردند. ۱۳ سال تلاش کردم تا چیزی را ثابت کنم و ثابت هم کردم ولی قسمت نبود به تیم ملی برگردم، اتفاقاتی به ناحق در سال ۲۰۰۶ افتاد و ما را دادگاهی کردند. آن موقع کمک کردیم ولی دوستان برنامه ریزی کردند و ما را دادگاهی کردند.

وی در پایان تصریح کرد: تعهدی به تیم فولاد مبارکه سپاهان داشتم چراکه سپاهان باشگاه بسیار بزرگی است، در یکسال و نیم توانستیم سه کار مهم برای سپاهان انجام بدهیم. اول اینکه راه طلایی که گم کرده بودند را دوباره پیدا کردند، آرامش تیمی هم بر سپاهان حاکم است، این خیلی مهم است، از همه مهمتر کار خیلی خوبی که کردیم ساختن تیمی بود که حداقل سه چهار سال تاریخ مصرف دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =