• ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر: 6606
  • readingTime: ۱ دقیقه
کیمیا

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران با نماد کیمیا گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به خرداد 99 را منتشر کرد.

به گزارش ایراسین، میزان فروش ماهیانه شرکت درخردادماه امسال ۱۷۳,۲۹۹ میلیون ریال بوده و این رقم در مقایسه با دوماهه نخست سال یعنی از ابتدای فروردین تا پایان اردیبهشت 198560 میلیون ریال بوده و از رشد قابل قبول "کیمیا" در خرداد ماه خبر می دهد.

بر اساس این گزارش میزان تعداد تولید کنسانتره سرب اکسیده از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ماه 505 تن و تعداد فروش نیز 719 تن بوده و در خرداد ماه نیز با وجود کم شدن میزان تعداد تولید که 243 تن بوده اما در تعداد فروش بازهم با رشد همراه  و 588 تن تعداد فروش این محصول بوده است. در آمد حاصل از فروش این محصول در پایان خرداد ماه 186024 میلیون ریال بوده که تقریبا نیمی از درآمد 3 ماهه نخست امسال این شرکت را به خود اختصاص داده است.

همچنین دیگر محصول تولیدی شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان کنسانتره روی اکسیده بوده که در مدت 2 ماهه اول سال با تعداد تولید 7376 تن و تعداد فروش 3136 تن مبلغ فروش 94130 تن را ثبت کرده و این رقم در انتهای خرداد ماه 154372 میلیون ریال شده است.

بنابراین می توان گفت که بیشترین فروش تولیدات شرکت درخرداد ماه امسال، کنسانتره سرب اکسیده بوده و کمترین میزان فروش تولیدات شرکت در خرداد ماه،کنسانتره سرب سولفوره بوده است.

شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران از ابتدای سال مالی تا انتهای خرداد ماه 99 در مجموع مبلغ ۳۷۱,۸۵۹ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت فروش تولیدات شرکت در مدت مشابه سال 98  که این رقم 314339 میلیون ریال بوده با افزایش همراه شده است.

گفتنی است این شرکت در زمینه اکتشاف و استخراج و بهره برداری از معادن ، تولید و فرآوری مواد معدنی کانی های غیر فلزی و فلزی فعال بوده و در حال حاضر فلوتاسیون خاک اکسیده سرب، خاک سولفوره سرب، خاک اکسیده روی و خاک سولفوره روی را به منظور تولید انواع کنسانتره های اکسیده و سولفوره سرب و روی مورد استفاده قرار می دهد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =