• ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹
  • کد خبر: 6588
  • readingTime: ۱ دقیقه
برتری دو بر یک تیم سپاهان اصفهان مقابل تیم فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر

عکس:مجتبی جهان بخش

تیم فولاد مبارکه سپاهان با شکست گل گهر سیرجان به جمع مدعیان لیگ برترفوتبال ایران بازگشت.

به گزارش ایراسین، تیم فولاد مبارکه سپاهان با استفاده از تعطیلات کرونایی لیگ برتر، تیم متفاوتی را راهی این مسابقات لیگ برتر ایران کرده است. شاگردان قلعه نویی در هفته بیست و یکم لیگ برتر موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر مقابل گل گهر پیروز شوند، طلایی پوشان اصفهانی با این نتیجه و توقف سایر مدعیان توانستند جایگاه خود را در مکان دوم جدول استحکام ببخشند.  

طلایی پوشان اصفهان که بعد حواشی بازی برگشت مقابل پرسپولیس به شدت دچار افت شده بودند، با استفاده از تعطیلات کرونایی لیگ برتر تیم متفاوتی را راهی مسابقات لیگ برتر کرده‌اند.

سپاهانی ها در بازی با گل گهر سیرجان با انتقال سریع توپ از خط دفاع به خط حمله توانستند موقعیت های بالای روی دروازه حریف ایجاد کند، که این موقعیت ها در چندین مورد با بی دقتی مهاجمان این تیم تبدیل به گل نشد.

بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان با آمادگی بالای خود در دیدار مقابل گل گهر توانستند به خوبی توپ و میدان را در اختیار بگیرند و با پرس شدید خود تیم گل گهر سیرجان را در نیمه دفاعی خود حبس کنند!

امیر قلعه نویی امیدوار است در بازی های آینده با اضافه شدن سه بازیکن مصدوم سپاهان به تمرینات گروهی و رسیدن آنها به شرایط ایده‌آل از وجود آنها در بازی بعدی تیم خود استفاده کند تا با لغزش احتمالی پرسپولیسی ها راه را برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال هموار کند. طلایی پوشان اصفهانی که علاوه بر لیگ برتر حساب ویژه ای برای کسب قهرمانی در جام حذفی باز کرده اند، سپاهان برای صعود به مرحله نیمه نهایی این جام ابتدا باید تیم بحران زده استقلال تهران را از پیشرو بردارند.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =