محمد کریمی

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: فوتبال بدون تماشاگر حس و حال بازی رسمی را ندارد و بدون شور و شوق است.

به گزارش ایراسین، محمد کریمی هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون بازی با گل گهر بدون حضور تماشاگران با بیان این مطلب اظهار داشت: این دیدار مثل مسابقه دوستانه بود، اما ما سعی می‌کنیم مسابقات را پیروز شویم و دل هواداران را که در بازی‌ها کنار ما نیستند، شاد کنیم، امیدوارم بیماری کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود تا همه چیز به روال عادی برگردد و ما هم از حضور هوادارانمان محروم نباشیم.

وی در خصوص پیروزی دو بر صفر مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، بیشتر مالکیت توپ هم در اختیار ما بود و خیلی زود در دقیقه ۹ به گل رسیدیم، در نیمه دوم به خاطر دو گلی که زده بودیم، کمی عقب کشیدیم و البته طبیعی هم بود.

محمد کریمی ادامه داد: بازی پس از ۱۰۰ روز تعطیلی، کار خیلی سختی است، داشتن شرایط بدنی خوب هم شرط اول است. البته، غیبت تماشاگران به سختی کار ما اضافه می‌کرد، اما در تیم همه بچه‌ها از نظر بدنی آمادگی خوبی داشتند و مشکلی نبود، از نظر فنی و تاکتیکی هم خیلی خوب عمل نمودیم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون تیم مقابل افزود: گل‌گهر با هر تیمی بازی کرده، آن تیم را اذیت کرده اما ما اجازه این کار را به آن‌ها ندادیم، بیشتر از آن‌ها حمله کردیم و مالکیت توپ و میرا در اختیار داشتیم.

وی در مورد گلزنی از روی نقطه پنالتی گفت: ‌ در ابتدا سجاد شهباززاده و سید محمدرضا حسینی می‌خواستند پنالتی را بزنند اما امیر قلعه‌نویی اعلام کرد که من پنالتی را بزنم، از او تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و خوشحالم توانستم جواب اعتمادش را بدهم.

محمد کریمی پیرامون کورس با پرسپولیس بیان داشت: ‌کار بسیار سختی است اما هنوز شانس داریم و نا امید نیستیم، احتمال امتیاز از دست دادن پرسپولیس هم وجود دارد و باید تلاش کنیم تمام بازی‌های آینده را ببریم.

هافبک تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پایان در مورد بازی هفته بیست و سوم مقابل سایپا عنوان کرد: سایپا تیم جوان و دونده‌ای است، آن‌ها در زمین خیلی می‌دوند و باید تلاش کنیم که خوب بازی کنیم، کارمان سخت است. بازی این تیم مقابل استقلال هم باعث شد روحیه خیلی خوبی به دست بیاورند اما ما برای پیروزی مقابل این تیم به زمین می‌رویم.

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در اولین بازی پس از شروع مجدد لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل گل‌گهر به پیروزی رسید. در این پیروزی محمد کریمی هافبک جوان زردپوشان علاوه بر عملکرد خوبی که در زمین داشت، یک گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا نقش پررنگی در کسب سه امتیاز خانگی شاگردان قلعه‌نویی داشته باشد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =