تالار پشتی

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در مراسم روز ملی صنعت و معدن گفت:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دو موضوع ساختار و مدیریت برای تحقق اهداف جهش تولید موثر است.

به گزارش ایراسین، عزت اله اکبری تالارپشتی با اشاره به اینکه در بخش ساختار، مجلس آمادگی برای هر گونه همکاری با بخش خصوصی را دارد در ادامه افزود: در بخش مدیریتی نیز باید جلوی رانتهای مدیریتی گرفته شده و از ظرفیتهای مردمی برای توسعه تولید و‌ حل مشکلات کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه اعتقادی به تحریم‌ها نداشته در ادامه افزود: اگر محکم، استوار و هماهنگ باشیم به راحتی حرف‌های خود را در عرصه بین الملل بر کرسی خواهیم نشاند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی اقتصادی کشور باید از سوی سفارتخانه ها نیز فعال گردد در ادامه افزود: با فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی، بخش خصوصی توانمندتر در عرصه تولید فعالیت خواهد کرد.

به عقیده اکبری تالارپشتی، دولت باید تصدی گری را کم کند و بخش خصوصی را به صورت جدی حمایت و‌ تقویت کند. همچنین لازم است تا درآمدهای مالیاتی به سمت تولید سوق داده شود.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی برای وضع قوانین مورد نیاز دولت آمادگی دارد گفت: اگر قوانین تسهیل کننده ای از سوب دولت مدنظر است، برای اقدام در این زمینه اعلام گردد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =