• ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸
  • کد خبر: 6571
  • readingTime: ۱ دقیقه
معدن

صنعت معدنکاری آفریقای جنوبی ظرفیت آزمایش برای Covid-19 را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایراسین، صنعت معدن آفریقای جنوبی با همکاری شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی در نظر دارد ظرفیت آزمایش Covid-19 خود را هم برای شرکت ها و هم در حمایت از آزمایش کلی مردم این کشور افزایش دهد.

شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی مسئولیت نمایندگی برخی از بزرگترین معدنکاران این کشور را  بر عهده دارد و این در حالیست که بر اساس اطلاعات موجود در گزارش کار معادن افریقای جنوبی از فعالیت 272هزار نفر کارمند خبر داده می شود.

بر اساس گزارش ماینینگ تکنولوژی، شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: "شرکت‌هایی که باید برای آزمایش ویروس کرونا اقدام کنند، اما کارآموزان آنها اقدامات غربالگری را انجام نمی دهند، رویکرد مبتنی بر ریسک شامل آزمایش های اضافی برای افرادی که به نظر می رسد بیشتر در معرض خطر هستند را اتخاذ شده است. برای مثال کارمندان باید مراقبت های بهداشتی و امنیتی را رعایت کنند و کارگران معدن نیز  هنگام بازگشت از معدن در صورت آلوده شدن به ویروس با انجام تست شناسایی می شوند.

این تمرکز بر آزمایشات علاوه بر اقدامات غربالگری فشرده ، قرنطینه و ایزولاسیون را نیز شامل می شود.

شورای معادن همچنین خاطرنشان کرد که صنعت معدن این کشور تاکنون 1796 مورد کروناویروس (Covid-19) را با 6 مرگ و میر به ثبت رسانده است ، زیرا معادن پس از یک وقفه طولانی مدت، مجددا  تولید را افزایش داده اند.

در بخش معدن افریقای جنوبی تا 25 ژوئن حدود 15994 تست Covid-19 را در کشور انجام داده است.

در اوایل ماه جاری نیز ، شورای معادن به ادعاهای مبنی بر اینکه بخش معدن "مرکز" Covid-19  در آفریقای جنوبی است ، پاسخ داده است.

در مارس امسال نیز، شورای مواد معدنی آفریقای جنوبی به دنبال اولین مورد تایید شده Covid-19 در کشور ، اقدامات برنامه ریزی خود را برای کاهش تأثیر شیوع بر صنعت معدن این کشور مشخص کرد.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =