امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با شکست گل گهر سیرجان و کسب ۳ امتیاز توانستیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

به گزارش ایراسین، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از پیروزی دو بر صفر مقابل  گل گهر سیرجان گفت: پس از 100 روز و اتفاقات ناگوار گذشته بازی خوبی را مقابل گل گهر انجام دادیم، ما دو گل به ثمر رساندیم و موقعیت های دیگری برای گلزنی داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم، در مقابل حریف موقعیت گلزنی بر روی دروازه ما ایجاد نکرد .

وی ادامه داد: به جلالی و تیم خوبش هم تبریک می‌گویم و به طور حتم گل گهر یکی از تیم‌های خوب ما است. همچنین از این بابت خوشحالم که با کسب ۳ امتیاز بازی توانستیم در کورس قهرمانی بمانیم و از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری بدست آوریم، به هر حال بازیکنان خود را ستایش می‌کنم که با وجود داستان‌های پیش آمده بازی خوبی انجام دادند.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه فوتبال خوب، منطقی و با برنامه ای را بازی کردیم افزود: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم،همچنین همه بازی‌ها را دیدم و به نظرم این دیدار بهترین بازی با کیفیت ما بوده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان درباره بازی بدون تماشاگر بیان داشت: بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر لذت ندارد و ۴۰ سال عادت کردیم که با حضور هوادار بازی کنیم، اما شرایط به این صورت شده است و جای هواداران در ورزشگاه‌ها ها خالی است، من تصور کردم که تماشاگران ما  در ورزشگاه حضور دارند و به طرفداران و بازیکنان این پیروزی را تبریک می‌گویم، ما به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم تا در کورس جدول بمانیم.

وی درباره داوری بازی نیز گفت: داوری عالی بود و عرب براقی یکی از بهترین داورهای ما است و فکر می‌کنم او می‌تواند جای فغانی را بگیرد، همه داوران خوب هستند و آینده خوبی دارند. داورهای ما زحمت می‌کشند و آن‌ها از لحاظ توجه و دستمزد مظلوم هستند، اما با عشق کار می‌کنند.

امیر قلعه نویی در پایان پیرامون درگیری لفظی با جلالی سرمربی گل گهر سیرجان اظهار داشت: جلالی استاد و بزرگ من است و با هم صحبت می‌کردیم و اصلا بحثی بین ما پیش نیامد، به هر حال ما روز قبل از بازی نهایت همکاری را با تیم گل گهر کردیم و زمین در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =