رضا قاسمی

رضا قاسمی، دونده ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگر حمایت‌های مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و هیات دوومیدانی استان اصفهان نبود به سراغ شغل دیگری می‌رفتم.

به گزارش ایراسین، رضا قاسمی دونده ملی پوش تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون شرایط و وضعیت خود اظهار داشت: از هر نظر بدنم در شرایط خوبی قرار دارد، در این مدت تمرینات را خیلی خوب پیگیری کرده‌ام و تنها مشکل عمده مربوط به برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در ورزشگاه آفتاب انقلاب است که باعث خراب شدن رکوردهای ورزشکاران می‌شود.

وی ادامه داد: به نظرم کسانی که در شورای فنی فدراسیون هستند باید متوجه این اتفاق شده باشند، گرفتن سهمیه المپیک ملزم به برگزاری مسابقات با کیفیت است تا هم رکوردهای ما بهتر شود و هم از طریق رنکینگ سهمیه بگیریم، به هر حال هر چه رکوردهای ما ضعیف‌تر باشد باعث از دست رفتن جایگاه ما در رنکینگ فدراسیون جهانی هم خواهد شد، با وجود اینکه این همه پیست خوب در ایران داریم اما نمی‌دانم مسئولان چه اصراری دارند تا هر رقابتی را تنها در آفتاب انقلاب برگزار کنند، اگر مسابقات برگزار نکنند خیلی سنگین‌تر هستند.

رضا قاسمی در خصوص تمدید قرارداد خود با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: خوشبختانه مسئولان این باشگاه لطف کردند و خیلی زود با ما تسویه حساب کردند و همین موضوع برایم انگیزه شد تا قراردادم را برای فصل جاری هم تمدید کنم، متاسفانه فدراسیون قبلی باعث شد برخی باشگاه‌ها بدون مجوز به لیگ ورود کنند و اکنون هم ثمره آن این است که این تیم‌ها مطالبات فصل گذشته اعضای خود را پرداخت نکرده‌اند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر حمایت‌های مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و هیات دوومیدانی اصفهان نبود خیلی وقت پیش عطای حضور در دوومیدانی را به لقایش می‌بخشیدم و به سراغ شغل دیگری می‌رفتم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =