• ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
  • کد خبر: 6469
  • readingTime: ۱ دقیقه
پیام نیازمند

بحث لژیونر شدن پیام نیازمند، گلر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان نقل بسیاری از محافل ورزشی است.

به گزارش ایراسین، بحث ترانسفر شدن پیام نیازمند گلر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان هم در نوع خود جالب است، گفته می‌شود پیام تا حدودی کارهایش را برای انتقال به اروپا انجام داده و قصد دارد، پایان فصل لژیونر شود.

روی تاوارس مربی دروازه‌بان‌های سپاهان به صورت رسمی با این باشگاه قطع همکاری کرد و دیگر هموطنش یعنی واسکو اوورا به جای او انتخاب شد. تاوارس چند سالی سابقه کار با امیر قلعه‌نویی را داشت و در ذوب‌آهن رشید مظاهری را به یکی از بهترین گلرهای ایران تبدیل کرد و در سپاهان هم نقش بسیار زیادی در پیشرفت پیام نیازمند داشت. به طوری که پیام نیازمند توانست رکورد کلین‌شیت را در لیگ برتر از آن خود کند و بهترین دروازه‌بان ایران در سال ۹۸ شود.

تاوارس در خصوص نیازمند اینگونه می‌گفت: پیام قد و قواره بسیار خوبی داشته و تمام فاکتورهای یک سنگربان حرفه‌ای را دارد، او مرا یاد کیلور ناواس سنگربان سابق رئال‌مادرید و فعلی پاری‌سن‌ژرمن می‌اندازد و با توجه به سن کمی که دارد می‌تواند در اروپا نیز موفق باشد.

به نظر می‌رسد با رفتن تاوارس بیشترین کسی که از نبود این مربی ضربه خواهد خورد، همین پیام نیازمند است، سنگربانی که با تاوارس جهش فوق‌العاده‌ای داشت. البته هنوز در مورد مربی جدید دروازه‌بان‌های سپاهان نباید قضاوت کرد، ولی خود اعضای کادر فنی تیم نیز از تأثیر و عملکرد مثبت تاوارس خبر دارند.

با این حال پیام از حالا به بعد باید با یک مربی دیگر تمرین کند و اوج بگیرد. نیازمند که تا ۲ سال دیگر با تیم فولاد مبارکه سپاهان قرارداد دارد از پرسپولیس هم پیشنهاد دارد، اما گفته می‌شود دوست دارد ترانسفر شود.

روی تاوارس مربی سابق پیام، دوستان خوبی در پرتغال دارد و فیلم بازی‌های این دروازه‌بان ۲۵ ساله را نیز برای سه باشگاه ارسال کرده و تا حدودی توانسته رضایت مربیان این سه تیم را برای جذب نیازمند جلب کند، بنابراین برای همین موضوع است که نیازمند به پرسپولیس جواب رد داد چراکه مطمئن است کارش برای لژیونر شدن تا حدودی درست شده است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =